حسن حاج رسولی‌ها روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مسابقه تماشایی، دارای گل، جذاب و پرتنش بود و بی‌شک تمام افراد حاضر در ورزشگاه یا پای تلویزیون را راضی کرد و این مصاف حتی می‌توانست گل‌های بیشتری هم داشته باشد، اما همان ۲ گل نیز آمار قابل قبولی است.

وی تصریح کرد: ذوب‌آهن با اینکه بازی خوب و حساب شده‌ای ارائه کرد، مسابقه را باخت که انصافاً حقش نبود، اما سپاهان از فرصت‌های بدست‌آمده، هوشمندانه نهایت بهره را برد و با سه امتیاز شیرین، ورزشگاه نقش جهان را ترک کرد.

این کارشناس با اشاره به نحوه بازی سبزپوشان ذوب‌آهن اضافه کرد: برخی اشتباهات فردی در خط دفاع ذوب‌آهن سبب تحمیل شکست بر این تیم شد که دلیل اصلی آن استرس و جوانی بازیکنان ذوب‌آهن است.

حاج رسولی‌ها با تمجید از نحوه بازی زردپوشان فولاد مبارکه سپاهان خاطرنشان کرد: این تیم در فصل جاری، بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده و بازیکنانش در کنار سایر اعضا، تفکرات امیر قلعه‌نویی را بخوبی در زمین پیاده می‌کنند و همین امر موفقیتشان تا این لحظه را در پی داشته است و عادلانه در صدر جدول ایستاده‌اند.

وی با تاکید براینکه ذوب‌آهن، خوب موقعیت می‌سازد اما در گام نهایی و گل زدن مشکل دارد، اضافه کرد:  علیرضا منصوریان سرمربی تیم باید تمرینات تخصصی حمله و گل زدن را بیش از سایر تمرینات در دستور کار خود قرار دهد تا رفته رفته مشکل مذکور حل شود.

این پیشکسوت فوتبال اظهار داشت: با این حال، ذوب‌آهن در هفته‌های آینده به کورس مدعیان خواهد پیوست، زیرا برای رسیدن به بالای جدول و نشان‌دادن یک مدعی، همه چیز دارد.

حاج رسولی‌ها در باره برخی صحبت‌ها مبنی بر لغزنده بودن چمن ورزشگاه نقش جهان گفت: تا حدی وجود این مشکل را می‌توان پذیرفت، اما باید اذعان داشت که اگرچه چمن این ورزشگاه در مقایسه با آزادی تهران کیفیت کمتری دارد، اما نسبت به بسیاری از ورزشگاه‌ها که در آن مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شود، وضعیتش بهتر است.

وی گفت: این ورزشگاه و چمن آن باید به بهترین شکل حفظ شود تا شرایط بدی پیدا نکند.

سی و هفتمین شهرآورد دیار نصف‌جهان، عصر روز گذشته بین دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان با حضور بیش از ۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که با گل‌های "گیورگی ولیسانی" و "کیروش استنلی" به نفع سپاهان پایان یافت.

سپاهان در پایان هفته ششم با ۱۴ امتیاز صدرنشین است و ذوب‌آهن با چهار امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

۶۰۲۰/۶۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.