مجید حججی روز شنبه در صبحگاه مشترک یگان های نظامی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد،  افزود: کمبود امکانات موجب تحمیل فشار کاری زیاد به ماموران پلیس شده و باید آن ها با تمام توان و ایثار برای تامین امنیت فعالیت کنند.

وی بیان کرد: برنامه ریزی برای افزایش امکانات و تجهیزات پلیس برای تامین امنیت داخلی ضرورت دارد و هم افزایی و هم پوشانی بین دستگاه های امنیتی و نظامی و  سایر دستگاه های اداری برای ارتقای امنیت لازم است.

فرماندار تیران و کرون تصریح کرد: تحریم ها، توزیع مواد مخدر، شبکه های فعال ضد نظام در خارج کشور با انجام فعالیت های مدیریت شده خود امنیت را در داخل تهدید می کند.

وی ادامه داد: قاچاق گوشت موجب ناامنی در وضعیت اقتصادی و بروز مشکلاتی از جمله سرقت و پرونده هایی از این قبیل شد که در این خصوص نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت و حفظ وضع داخلی کشور مهم است.

به گفته حججی موقعیت جغرافیایی تیران و کرون تهدیدهای امنیتی مثل تردد سارقان، قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر دارد که نیروی انتظامی در این راستا باید فعالیت و تدبیر ویژه ای داشته باشد تا اینکه وضعیت امنیتی شهرستان دچار آسیب نشود.

وی کنترل ترافیک و تلاش برای کاهش تصادفات را از دیگر عمده فعالیت های نیروی انتظامی دراین شهرستان بیان کرد و گفت: 11 درصد ترددهای جاده های استان اصفهان در این شهرستان انجام می شود و به دلیل تخلفات رانندگی و نا ایمن بودن جاده ها موجب بروز تصادف می شود.

این برنامه به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد و در پایان از ماموران نمونه تجلیل شد.

تیران و کرون در مسیر جاده ای غرب اصفهان و ارتباط بین استانی های چهارمحال وبختیاری و خوزستان قرار گرفته و حجم تردد در جاده های این شهرستان روبه رشد است.

7131/6026/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.