آران و بیدگل

امام‌جمعه موقت آران‌وبیدگل به قدرت کنونی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی حرف اول را نه تنها در منطقه بلکه در دنیا هم می‌زند و جهان روی ایران حساب باز کرده است.

حجت الاسلام شیخ علی روحانی در خطبه‌های نمازجمعه این شهر افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در شرایط کنونی در موضع ضعف قرار دارد که امیدواریم سردمداران آمریکا، انگلیس و فرانسه به سزای اعمال ظالمانه خود با مقاومت مسلمانان جهان و نصرت الهی برسند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ مقاومت در برابر دشمن بیان کرد: مقاومت تنها راهی است که توطئه دشمن را بی‌اثر و آنها را خوار می‌کند.

امام‌جمعه موقت آران‌وبیدگل همچنین پیام رهبری انقلاب به کنگره شهدای استان مرکزی را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: ایشان تاکید کردند که شهدا را فراموش نکنیم چرا که اقتدار و امنیت امروز ما به برکت این شهدا است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ۱۳ مهرماه، روز نیروی انتظامی اظهارداشت: رهبری فرزانه انقلاب نیروی انتظامی را مظهر اقتدار ملی برشمردند که خدمات بی‌نظیر این عزیزان به کشور و انقلاب بر هیچکس پوشیده نیست.

روحانی اضافه کرد: نیروی انتظامی خدمات گسترده‌ای به مردم ارائه می‌کند که در ساختار سازمانی آن پلیس ۱۱۰، پلیس پیشگیری، راهنمایی و رانندگی، مبارزه با مواد مخدر، اطلاعات و امنیت، فتا، گذرنامه، مرزبانی، یگان ویژه، دیپلماتیک و بین‌الملل قرار دارد که در تمام زمینه‌ها به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

۷۴۷۲/۸۱۲۳

اردستان

امام‌جمعه اردستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایشان به بهتر شدن وضعیت اقتصادی کشور اشاره داشتند و موسسه‌ای بین‌المللی نیز اعلام کرده که ایران در حوزه اقتصاد ۴۰ پله صعود داشته که نشانگر بهبود اقتصاد، پیشرفت، رونق گرفتن تولید، بالا رفتن ارزش پول ملی و نویدبخش شکست فشارهای همه جانبه  دشمنان است.

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه این شهر افزود: رهبری معظم انقلاب با اعلام رضایت از عملکرد سپاه پاسداران به آنها توصیه کردند که به‌روز باشند و در کنار استفاده از نیروهای با تجربه، جوان گرایی را در دستور کار قرار داده و با نشاط، تلاش و کارآمدی در برابر دشمنان سرسخت و نترس باشند.

وی همچنین به پیروزی‌های نیروهای انصارالله یمن در جنگ با سعودی‌ها اشاره کرد و اظهارداشت: دشمنان بمباران آرامکو را به ایران منتسب کردند و نتوانستند مدرکی ارائه کنند اما پیروزی در نبرد زمینی را دیگر نمی‌توانند به ایران نسبت دهند و سردرگم از هزاران کشته و زخمی خود هستند.

امام‌جمعه اردستان در ادامه با اشاره به هفته نیروی انتظامی و تبریک این مناسبت اضافه کرد: خدمات این نیرو بر هیچ‌کس پوشیده نبوده و در جای جای کشور مشهود است؛ اینها هستند که با تلاش خود امنیت همه جانبه را در کشور تامین می‌کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس گزارش‌های انتشار یافته، از بین ۱۳ دستگاه خدمات‌رسان در کشور، نیروی انتظامی رتبه دوم را دارد که موفقیت بزرگی برای این نیروی خدوم محسوب می‌شود.

دهشیری از مسوولان انتظامی استان اصفهان خواست تا با توجه به گستردگی شهرستان اردستان، نیرو و امکانات بیشتری در اختیار قرار دهند.

وی همچنین به مردم توصیه کرد در محافظت از اموال خود دقت بیشتری داشته و در برقراری امنیت کمک کنند چرا که نیرو و امکانات نیروی انتظامی اردستان محدود است.

امام‌جمعه اردستان در ادامه به ۱۳ مهرماه، سالروز هجرت تاریخ ساز امام خمینی (ره) از کشور عراق به کویت و سالروزحمله شیمیایی صدام به شهر سومار و شهادت جمعی از مردم این منطقه اشاره کرد و گفت: این اقدام مصداق جنایت علیه بشریت بود اما دنیا در برابر آن سکوت اختیار کرد.

وی به اربعین حسینی و حرکت شیفتگان حضرت امام حسین (ع) اشاره کرد و افزود: رسانه‌های معاند چشم روی این حرکت چند میلیونی بستند اما چشم‌های دیگران باز است و این عظمت را خواهند دید.

۷۴۳۱/۸۱۲۳

نایین

امام جمعه موقت نایین گفت: نیروی انتظامی مایه امید برای همه آحاد مردم و نخستین نماد اقتدار و امنیت نظام برای مردم است.

حجت الاسلام اکبر دهقان در نمازجمعه این هفته نایین در رواق فاطمیه امام زاده سلطان سید علی (ع) با اشاره به هفته نیروی انتظامی افزود: این نهاد در راستای تامین نظم و امنیت تاکنون ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم انقلاب کرد و با حضور در عرصه های گوناگون  و با اعتماد عمومی و پشتوانه مردم، خدمت می‌کند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح اکنون با وحدت و همدلی و با حاکمیت دینی به دنبال خدمت به مردم و دفاع از کشور هستند و ساختار درونی و استحکام درون این نیروها به فرموده رهبری با توجه به فرهنگ معنوی و اخروی تقویت شده است. 

دهقان اضافه کرد: اربعین یک عظمت بزرگ است که همه دلها حال و هوای حسینی و کربلا دارند و هر کسی به دنبال آن است که در پیاده‌روی اربعین حضور یابد و نقش خود را ایفا کند تا زمینه‌ساز حضور حضرت بقیه‌الله (عج) و ریشه کن کننده کاخ فساد و ظلم باشد.

امام جمعه موقت نایین گفت: اربعین اهداف انقلاب اسلامی را به اوج می‌رساند به همین دلیل میلیونها نفر در این مراسم شرکت می‌کنند و اکنون پیاده‌روی اربعین یک پدیده بزرگ است و کسانی که در پیاده‌روی اربعین حضور دارند، سفیر فرهنگی و پیوند دهنده جهانی باشند.

/۶۰۲۷/۷۱۳۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.