احمد جشمیدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: دیدار بین تیم های همشهری سپاهان و ذوب آهن اصفهان که شهرآورد از آن یاد می شود همیشه جذاب و زیبا بوده است.

وی با بیان اینکه مهمترین موضوع به غیر از نتیجه برای تیم ما اخلاق است ، تصریح کرد:  تیم ذوب آهن در این زمینه باسابقه است و اخلاق و بازی جوانمردانه همیشه در دستور کار این تیم قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در شهرآوردهای برگزار شده بین این ۲ تیم اصفهانی مشکلی نبوده است ابراز امیدواری کرد دیدار امروز  بدون هیچ حاشیه ای برگزار شود و هر تیمی که لایق پیروزی است برنده شود که امیدوارم ذوب آهن هر سه امتیاز را کسب کند.

جمشیدی با اشاره به تماشاگران هر دو تیم تصریح کرد: تشویق و حمایت از تیم خود بدون بی احترامی به تیم مقابل خواسته ای است که از تماشاگران هر دو تیم انتظار می رود.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن اظهارداشت: تیم ما در این فصل با توجه به مشکلاتی که داشت تا کنون نتوانسته در لیگ برتر پیروزی کسب کند و امیدوارم این طلسم در ورزشگاه نقش جهان و در دیدار با سپاهان بشکند و ما ببریم.

وی افزود: امروز ۲ تیم اصفهانی در زمین با هم رقابت خواهند کرد ولی پس از بازی این رفاقت است که ماندگار است و این ارتباط دوستانه و صمیمی همیشه بین ۲ تیم بوده است.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان  امروز جمعه ۱۲ مهر از ساعت ۱۷ و ۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

 اکنون تیم فولاد مبارکه سپاهان با ۱۱ امتیاز در صدر جدول و ذوب آهن نیز با چهار امتیاز در رده ۱۳ لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

۸۱۱۴/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.