حسین چرخابی روز جمعه  در گفت و گو با ایرنا در خصوص تحلیل دیدار پرسپولیس با سپاهان که روز گذشته در ورزشگاه  آزادی تهران برگزار شد، افزود: دیدار حساس دو تیم در نیمه اولی در حالی پیش می رفت که سپاهان با سیستم ۴-۱-۴-۱ و پرسپولیس با سیستم ۴-۴-۲ در مقابل هم صف آرایی کردند و بیشتر حملات پرسپولیس به بازیکن خارجی آنها جونیور ختم می شد.

وی اظهارداشت : تیم پرسپولیس خط دفاع سپاهان را نشانه گرفته بود و بازیکن خارجی این تیم "جونیور" در این بازی نقش یار دوازدهم تیم سپاهان را بازی کرد.

وی ادامه داد: سپاهان در این نیمه شروع مجددهای بسیاری بدست آورد که کرنرهای پرشمار و ضربات ایستگاهی زیاد این تیم  ثمره ای نداشت و به طور تقریبی دو تیم بازی متعادلی به نمایش گذاشتند.
وی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم هر دو تیم با حملات بیشتر سعی در گشودن درواره حریف داشتند ولی مشخص بود زردپوشان سپاهان انگیزه بیشتری برای برد دارند.

چرخابی اضافه کرد: شوت سهمگین" استنلی کی روش" آب سردی بر سر بازیکنان پرسپولیس بود و بعد ازگل، بازیکنان سپاهان هوشمندانه  بازی کردند و یک تیم دفاعی منسجم در مقابل حملات گاه و بی گاه پرسپولیس بودند.

وی با اشاره به این که امروز روز بیراوند نبود به گل دوم سپاهان توسط جوان اول این تیم "محمد محبی"اشاره کرد و افزود در این دیدار هر ۱۱ بازیکن سپاهان عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند.

به گفته وی زردپوشان اصفهان در بازی دیشب کار بزرگی انجام دادند و پرسپولیس را پس از یک سال و نیم که در ورزشگاه آزادی شکست نخورده بود را پذیرای شکست کردند.

در پایان دیدارهای هفته پنجم  لیگ نوزدهم تیم  اصفهانی سپاهان با پنج بازی و ۱۱ امتیاز در صدر جدول رقابتها ها قرار گرفت/
۳۰۸۰/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.