علیرضا منصوریان پنجشنبه شب در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل استقلال تهران در ورزشگاه فولادشهر افزود: تفکرات هر ۲ مربی می‌طلبید که بازی سرعتی و پر گلی در دیدار امروز داشته باشیم.
وی ادامه داد: از عملکرد بازیکنانم لذت بردم اما بدشانس نبودیم بلکه بی‌دقت‌ بازی کردیم و باید تلاش کنیم تا این بی‌دقتی ها از نیم ما جدا شود.

وی با بیان اینکه ۲ تیم خیلی خوب بازی کردند یادآور شد: در صورتی که گل اول را زده بودیم روند بازی تغییر می‌کرد.

منصوریان یادآور شد: تمام دوران بازی‌ام در فوتبال را مدیون استقلال هستم اما کل وجودم را برای این تیم سبزپوش می‌دهم.
سرمربی تیم ذوب آهن ادامه داد: از پوشیدن لباس سبز رنگ خیلی لذت می‌برم البته کمتر کسی حاضر  است این حرف را بزند و تیم ذوب آهن امروز شکل یک‌خانواده منسجم و هماهنگ را پیدا کرده است.

وی اظهارداشت: ما تیم گرانی نیستیم و باید دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم تا با هم جلو برویم و تیم ما به حمایت مدیریت کارخانه، هیات مدیره و تصمیم گیرندگان اصلی نیاز دارد.
منصوریان بیان کرد: در صورتیکه به موقع از ما حمایت کنند آمادگی رشد بیشتری داریم.
وی خاطرنشان کرد: بازیکنان من در این فصل هیچ دریافتی نداشتیم اما با توجه به اینکه اطمینان داریم که اصفهانی ها بدهکار نمی شوند، دغدعه‌ای هم در این زمینه نداریم.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با بیان این که در مورد تیم رقیبم استقلال صحبتی نمی‌کنم تصریح کرد: مشخص بود که در سه چهار ماه گذشته روی این تیم خوب کار شده است.
وی یادآور شد : سربازان تیمم از هفته آینده به ترکیب ما اضافه می‌شوند و حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
منصوریان تصریح کرد: باید جوانها را زود با تجربه کنیم و با تجربه‌ها را هم زود به‌تیم اضافه کنیم.
سرمربی تیم ذوب آهن در مورد قضاوت و داوری این دیدار گفت: دکتر بیژن حیدری یک‌ استعداد در داوری است و آمادگی بلند شدن را دارد و با دیده احترام به داوری نگاه می‌کنم و دنبال این نیستم که مسوولیتم را بر عهده داوری بگذارم.

منصوریان ادامه داد: داور در بازی امروز مسلط بود و این بازی چنین داوری را می‌طلبید.

سرمربی تیم استقلال تهران هم در انتهای دیدار امروز بر اثر اعتراض به رای داور با کارت قرمز مواجه و از زمین بازی اخراج شد که اجازه حضور در نشست خبری پس از بازی را نداشت.
مسوول رسانه‌ای تیم استقلال هم با حضور در نشست خبری اعلام کرد که هیچکدام از مربیان تیم استقلال آمادگی حضور در جمع خبرنگاران را ندارند.
این سخنان محمد نوری‌فر مسوول رسانه ای تیم استقلال مورد اعتراض خبرنگاران اصفهانی قرار گرفت.

تیم فوتبال ذوب آهن روز پنجشنبه در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر میزبان استقلال تهران بود که این ‌بازی در پایان با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.
ذوب آهن اصفهان از مجموع پنج بازی، چهار مساوی و  یک باخت و چهار امتیاز در رده دوازدهم و استقلال تهران هم با پنج بازی گذشته خود سه تساوی و ۲ باخت و سه امتیاز کسب کرده و در جایگاه پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

۷۱۵۰/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.