استراماچونی  شامگاه روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار استقلال تهران با ذوب آهن در هتلی در اصفهان اظهارداشت: لیگ ایران یکی از سخت‌ترین لیگ‌های آسیا چون متعادل است و در هر مسابقه‌ای با هر حریفی ممکن است امتیاز از دست دهید.

وی با بیان این که مسابقه آسانی در لیگ برتر فوتبال ایران وجود ندارد، تصریح کرد: در این راستا منتظر هستیم هرچه زودتر کمک داور ویدویی را به ما معرفی کنند چون ایران از سطح بالایی از فناوری برخوردار است و این موضوع می تواند کمک رسان داور و تیم‌ها باشد.

وی با اشاره به اینکه و معرفی کردن سیستم کمک داور ویدوئویی هم چیزدر بازی برای طرفداران هم مشخص خواهد شد، گفت: با این فناوری لیگ ما زیبا و جالب خواهد شد.

سرمربی تیم استقلال تهران اضافه کرد: این تجریه در یونان و جمهوری چک باعث شد سطح لیگ آن کشورها بالا برود.

استراماچونی ادامه داد : اگر این فناوری در لیگ ایران بود در مورد کارت قرمزی که داور به فرشید اسماعیلی بازیکن ما گرفت و باعث در مقابل تیم پرسپولی محرم باشد رخ نمی‌داد.

وی با اشاره به اینکه داور هم انسان است و ممکن است خطا کند گفت: کمک دارو ویدوئویی به داور کمک خواهد تا در همان لحظه تصمیم درست گرفته شود.

وی با بیان اینکه تیم ذوب آهن اصفهان یک تیم خوب با یک مربی خیلی خوب دارد گفت:  آن چیزی که در مورد این تیم مهمه این است که این تیم بازیهایش را زودتر از ما در لیگ برتر شروع کرد و در لیگ قهرمانان حضور داشت.

 استراماچونی با اشاره به نتیجه شهرآورد پایتخت و باخت این تیم به پرسپولیس تهران گفت: بابت نتیجه دیدار قبلی با پرسپولیس ناراحت هستم و با همین دلیل از تمام طرفداران استقلال عذرخواهی می‌کنم چون می‌خواستیم یک نتیجه خوب به آنها هدیه کنیم.

وی تصریح کرد: با این حال بازی قبلی تمام شد و همان طوری که به بازیکنان گفتم نگرش من متفاوت است و بلافاصله بعد از مسابقه ذهینت خود را برای دیدار با ذوب آهن عوض کردیم .

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فردا یک مسابقه خیلی سخت با یک حریف خیلی سخت داریم که از مربی و تیم خوبی برخوردار است وبرای موفقیت به میدان می زنیم.

وی با بیان اینکه تمرکز من روی بازیکنانم است و در دیدار قبلی از دو عنصر تهاجمی استفاده کردیم و این هدف ما برای مسابقه فردا استفاده از دو مهاجم می شود تصریح کرد: در دیدار فردا فرشید اسماعیلی که از محرمیت قبلی آمده است به طور قطع در ترکیب ما خواهد بود ، روزبه چشمی با اینکه هنوز به  100 درصد آمادگی نرسیده ولی فردا می تواند بازی کند.

وی بیان کرد: منصوریان یکی از مربیان خوب است و چیزی که انتظار دارم آنها از سیستم چهار یک سه دو بازی می کنند یعنی نفر به نفر و من تو من بازی می کنند.

استراماچونی همچنین با بیان اینکه بازی کردن در استقلال کار ساده ای نیست گفت: بین بازیکنان رقابت وجود دارد  و فشار هم زیاد است.

وی در مورد تبریزی مهاجم سابق ذوب آهن و بازی مقابل تیم سابقش افزود: برای تبریزی خیلی مهم است در این بازی به موفقیت برسد به تیم استقلال بتوانند کمک کنند.

وی گفت: همچنین دیاباته بازیکن ما مصدوم است  و مطمئنم تا قبل از شروع تعطیلات لیگ برتر برای تیم ملی در بازی ها نمی تواند باز یکند.

ذوب آهن اصفهان در چار چوب هفته پنجم  لیگ برتر فردا پنجشنبه ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف تیم استقلال تهران می رود.

8114/6026/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.