مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه روز گذشته یک دستگاه خودروی سواری تیبا در جاده کاشان به اردستان در ۳۰ کیلومتری اردستان واژگون و پس از امدادخواهی از اورژانس ۱۱۵، دو واحد امدادی به محل اعزام شد.

غفور راستین با بیان این که در این حادثه رانندگی ۶نفر شامل دو دختربچه، دو مرد و دو زن دچار مصدومیت شدند افزود: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

اردستان در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی شهر اصفهان و در مسیر کاشان به سمت نایین و یزد قرار دارد.

وی همچنین درباره حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور کُمه به بیده تنگ در سمیرم بیان کرد: این سانحه ساعت ۱۴ و ۳۸ دقیقه روز دوشنبه به اورژانس اعلام شد و دو واحد آمبولانس به محل اعزام شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اضافه کرد: پنج نفر شامل دو زن، یک مرد و دو پسربچه در این حادثه مصدوم و به بیمارستان سیدالشهداء(ع) سمیرم منتقل شدند.

سمیرم در ۱۶۴ کیلومتری شمال یاسوج و ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع و دارای ۴۰ کیلومتر بزرگراه ،۷۳ کیلومتر راه اصلی، ۱۲۵ کیلومتر راه فرعی و ۴۰۳ کیلومتر راه روستایی است.

علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

واژگونی خودرو یکی از مشکلات اساسی محورهای ارتباطی کشور است که سالانه میلیارد ریال خسارت به اقتصاد ملی وارد می‌شود که به تاکید کارشناسان باید برای رفع آن تدابیری اصولی اندیشید.

وی خاطرنشان کرد: ساعت ۱۷ و ۳۱ دقیقه امروز نیز یک پسر ۱۸ ساله در استخر کشاورزی در یک باغ تالار در حصه شرقی غرق شد که تکنسین‌های اورژانس پس از رسیدن به محل حادثه، غریق را به بیمارستان فارابی منتقل کردند ولی این جوان جان خود را از دست داد.

حصه از توابع بخش مرکزی شهرستان اصفهان است.

۷۱۳۵/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.