سید تقی معین الدینی روز یکشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی فریدن که در جوار تپه نور الشهدا این شهرستان برگزار شد، افزود: دفاع مقدس برغم خسارات مادی فراوانی که برای کشور به دنبال داشت،  سرشار از تجارب ارزنده ، حقایق ارزشمند و سرمایه معنوی است .

به گفته وی در زمان حاضر طراحی هجمه اقتصادی با هدف ایجاد  از هم گسیختگی بین توده مردم و نظام از سوی دشمن برنامه ریزی شده است.

معین الدینی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس اصل وحدت و انسجام رمز پایداری بود و اکنون نیز راهکاری موثر برای خنثی کردن توطئه های دشمنان است.

امام جمعه داران با بیان اینکه اینکه رمز عزت  کشور، پایبندی به فرهنگ عاشورایی و عدالتخواهی حسینی است، افزود: این تفکر در سراسر جهان گسترش یافته و به همین دلیل دشمن با تاکید بر مذاکره و سازش به دنبال کمرنگ جلوه دادن آن است.

حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی افزود: جنگ خانمان سوز است اما هر گاه تحت تاثیر فرماندهی انسان آزاده و بر مبنای هدف الهی قرار بگیرد از آن به دفاع مقدس تعبیر می شود.

سیاوشی افزود: همایش اربعین بزرگترین  گردهمایی مسلمانان جهان بر محور استقامت پایه ریزی شده از این رو مقدمه ظهور و حکومت عدل الهی است.

امام جمعه داران حفظ، ترویج و انتقال دستاوردها و عبرت های دفاع مقدس  به نسل جوان را ضرروی دانست.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت اظهار داشت: مهم ترین شاخصه دفاع مقدس ایستادگی و پایداری جوانان انقلابی و ولایی در برابر استبداد است.

اکبر ترکی افزود: تئوری جنگ یا مذاکره باطل و تکلیف همه در شرایط حساس فعلی مقاومت است.

وی افزود: مشکلات اقتصادی مردم که وفادار به نظام و انقلاب هستند باید با تدبیر مسوولان برطرف شود.

 همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی فریدن با حضور شماری از مدیران، بسیجیان و اقشار مردم  در تپه نورالشهدای شهر داران برگزار شد.

فریدن با تقدیم ۲۲۵ شهید، وجود ۵۱۴ جانباز، ۴۲آزاده و ۹ جانباز بالای ۷۰ درصد جایگاه شاخصی از نظر ایثارگری در استان اصفهان دارد.

این شهرستان با جمعیت افزون بر ۴۹ هزار نفر در ۱۴۰ کیلومتری غرب استان واقع است.

۹۸۶۱/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.