محمد اسلامی روز یکشنبه در مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در مدرسه دکتر کامروا  شهر بهارستان اصفهان افزود: استکبار جهانی در چنین روزی تهاجم نابرابر را به کشور ما آغاز کرد و به تصور غلط خود قصد داشت در طول سه روز ایران را تسخیر و خوزستان و مناطق نفت خیر را از کشور ما جدا کند.

وی گفت: دشمنان کشور ما را در جنگ نابرابر هشت ساله گرفتار کردند اما به لطف خدا، رهبری و  اقتدار و عظمت امام خمینی (ره)  و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب؛ کشورمان با جان‌نثاری مردم و فداکاری شهدا امروز به یکی از قدرت‌های تاثیرگذار منطقه و مطرح در جهان تبدیل شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در مسیر عزت و سربلندی قرار دارد اظهار داشت: شهدای بسیاری در این مسیر جان با ارزش خود را تقدیم کردند و هزینه  زیادی برای این عزت و اقتدار پرداخت شده است.  

وی با بیان اینکه دانش آموزان باید به خود ببالند که در کشور سلطه ناپذیر و سلطه ستیز ایران اسلامی زندگی می‌کنند ادامه داد: در آغاز هفته دفاع مقدس یاد امام خمینی (ره) و شهدا را گرامی داشته و امیدواریم پیرو راستین امام و شهدا باشیم.

اسلامی خطاب به دانش آموزان تاکید کرد: دانش آموزان هم باید با کسب علم،  دانش و مهارت آینده سازان خوبی برای این کشور باشند تا آیندگان هم به شما افتخار کنند.

 وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در دومین روز سفر خود به استان اصفهان همراه چند تن از معاونان وزارت راه و شهرسازی سازی، نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسوولان استان اصفهان، با حضور بر سر مزار شهدای گمنام شهر جدید بهارستان و عطر افشانی مزار آنان یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشت.  

وزیر راه و شهرسازی در ادامه بزرگ‌ترین مسجد شهر جدید بهارستان را با زیربنای ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع که به همت شرکت عمران شهر جدید بهارستان ساخته شده است، افتتاح کرد.  

اسلامی در ادامه با حضور در دبستان دکتر سید محمد علی کامروا  زنگ شروع سال تحصیلی جدید را در این مدرسه به صدا درآورد.

۷۱۵۰ / ۷۱۴۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.