مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: عصر روز گذشته یک دستگاه ام وی ام در جاده مبارکه به اصفهان روبه‌روی باغ ملک واژگون و پس از اعلام به اتاق فرمان اورژانس ۱۱۵ دو واحد امدادی از اورژانس و یک واحد هلال احمر به محل اعزام شدند.

غفور راستین افزود: در این سانحه ۷ نفر شامل ۴ زن و ۳ مرد مصدوم شدند که پس از مداوای اولیه در محل به بیمارستان محمد رسول الله(ص) مبارکه منتقل شدند.

فوریت‌های پزشکی شهرستان مبارکه با برخورداری از پنج پایگاه شامل سه پایگاه شهری - جاده‌ای، یک پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه شهری، یک اتاق فرمان ۱۱۵، هفت دستگاه خودروی آمبولانس و ۲۳ پرسنل در حال ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی است.

شهرستان مبارکه در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

یکی از مشکلات اساسی محورهای ارتباطی کشور، واژگونی خودرو است که سالانه میلیارد ریال خسارت به اقتصاد ملی وارد می‌شود که به تاکید کارشناسان باید برای رفع آن تدابیری اصولی اندیشید.

وی درباره حادثه برخورد دو موتورسیکلت در خیابان شاهد اصفهان نیز خاطرنشان کرد: این حادثه ساعت ۲۳ و ۸ دقیقه شب گذشته رخ داد که در آن ۵ نفر شامل دو مرد ۲۵ و ۳۵ ساله، یک زن ۳۱ ساله و دو کودک ۲ و ۶ ساله دچار مصدومیت و به بیمارستان منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان درخصوص حادثه مسمومیت با گاز فاضلاب در کشتارگاه مرغ در اصفهان ۸ کیلومتری فساران در ساعت ۲۱ و ۳۴ دقیقه جمعه شب گفت: در این حادثه ۱۰ مرد مسموم شدند و یک مرد ۶۰ ساله نیز جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: این افراد برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان‌های آیت‌الله کاشانی و فارابی شهر اصفهان منتقل شدند.

علت این حادثه در دست بررسی است.

۷۱۳۵/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.