محمدرضا برکت روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: تیم‌داری و حضور در مسابقات کشوری و لیگ با تعامل با باشگاه‌ها میسر می‌شود و چنان چه پشتیبانی‌های بخش خصوصی و مجموعههای بزرگ صنعتی ادامه دار باشد، می‌توان توسعه و گسترش این رشته را بیش از گذشته شاهد بود.

وی با اشاره به حمایت‌های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و مسعود تابش مدیرعامل و تیمداری این مجموعه در لیگ امسال دو و میدانی، اضافه کرد: با توجه به اینکه ورزشکاران اصفهانی در چند سال اخیر در قالب تیم‌های استان‌های دیگر در این رقابت‌ها شرکت می‌کردند و شماری از آنان هم بدون تیم می‌ماندند با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان وارد مذاکره شدیم و در فرصت کوتاهی تیم دو و میدانی سپاهان تشکیل و به مسابقات لیگ اعزام شد.

برکت، نتیجه این تیم در لیگ باشگاه‌های کشور را مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: مرحله نهایی بیست و سومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش آقایان با حضور باشگاه‌های آسان پرداخت، فولاد مبارکه سپاهان، مس سونگون، پلیمر خلیج فارس، نفت تهران، مس کرمان، دانشگاه آزاد فارس، دانشگاه یزد، دانشگاه علوم پزشکی ایران و مقاومت تهران در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و سپاهان پس از تیم آسان پرداخت در رده دوم جای گرفت.

رییس هیات تصریح کرد: بدون شک روزهای پیش رو روزهای پرفروغ دو و میدانی اصفهان خواهد بود چرا که در هر حوزه ای که مدیریت علمی با تلاش همراه شود و از همه مهمتر همدلی حاکم شود افتخارات یکی پس از دیگری بدست خواهد آمد.

وی به برنامه ریزی برای شرکت مداوم تیم های اصفهانی درلیگ های کشوری اشاره و تاکید کرد: این امر به جذب نفرات جدید و شناخت چهره های موثر و توانمند در این رشته منجر خواهد شد.

وی برپایی رخدادهای ورزشی برای مردم به ویژه فرزندان را مثبت دانست و گفت: ایجاد حس خوب رضایتمندی مردم و جاری شدن خنده بر لب‌های فرزندان انرژی بخش است بر همین اساس این هیات برنامه های ورزشی مبتنی بر دو و میدانی و بصورت خانوادگی را در ماه های اخیر آغاز کرده و ادامه خواهد داد.

در استان اصفهان بالغ بر یک هزار ورزشکار در ماده‌ها و رشته‌های مختلف دو و میدانی فعالیت می‌کنند که حدود نیمی از آنان را زنان تشکیل می‌دهند.

۶۰۲۰/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.