پرویز فتاح روز پنجشنبه در مراسم اهدای ۵۰۰ فقره از اسناد املاک علوی در مسجد حضرت اباالفضل محله "فتوت" لیمجیر اصفهان افزود: رویکرد ما این است که خیر و برکت فعالیت‌های این بنیاد به مردم به‌ویژه مستضعفان به‌عنوان صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی برسد.

وی یادآور شد: این زمین‌ها از طرف بنیاد مستضعفان به‌عنوان هبه رهبر معظم انقلاب به مردم و افرادی که در آنها کشت می‌کنند یا مسکن ساخته‌اند، واگذار می‌شود.

فتاح تصریح کرد: در پنج سال گذشته ۸۴ هزار و ۵۰ فقره سند معادل ۲۷ هزار هکتار زمین به ارزش یکهزار و ۷۵۰ میلیارد تومان از سوی این نهاد به افراد واجد شرایط واگذار شده که ۹۰ درصد از آنها بصورت رایگان بوده است.

رئیس بنیاد مستضعفان بیان کرد: امروز در محله لیمجیر اصفهان نیز ۵۰۰ قطعه زمین بنیاد مستضعفان به‌عنوان هبه رهبر معظم انقلاب به افراد واجد شرایط واگذار شد و تاکید داریم که در سطح کشور نیز سند زمین‌های بنیاد مستضعفان اعم از مسکونی و کشاورزی به اهلش واگذار شود. 

وی اظهار داشت: تاکنون در استان اصفهان ۱۱ هکتار از زمین‌های این بنیاد به ارزش ۲۹ میلیارد تومان به مردم و افراد واجد شرایط واگذار شده است. 

فتاح بیان کرد: وظیفه بنیاد مستضعفان، تنها در اختیار گرفتن ملک و توجه به نگهداری اموال نیست بلکه در تولید و تامین نیازهای کشور نیز سهم قابل ملاحظه‌ای دارد که کمتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است و مردم هم شناخت کافی از آن ندارند. 

وی  با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب، اعمال تحریم‌ و جنگ اقتصادی را علیه کشور در پیش گرفته‌اند، گفت: مردم باید بدانند که بنیاد مستضعفان برای مقابله با دشمنان، در این جنگ اقتصادی چه نقشی دارد و از چه ظرفیت‌هایی برخوردار است. 

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: بعنوان نمونه، یکی از واحدهای تولیدی متعلق به بنیاد مستضعفان در اصفهان، گاوداری ۱۰ هزار راسی با تجهیزات پیشرفته است که روزانه ۲۰۰ تُن شیر تولید می‌کند و سهم بسزایی در تولید لبنیات کشور دارد و به‌رغم همه فشارها، با اتکا به توانایی جوانان توانسته است تولیدات خود را روز به روز افزایش دهد. 

وی تصریح کرد: این بنیاد متعلق به مردم و مستضعفان است و باید خیر و برکت آن نیز به جامعه بویژه اقشار محروم و مستضعف برسد. 

وی با بیان اینکه مردم، صاحبان و حافظان اصلی مملکت و نظام جمهوری اسلامی هستند، افزود: مردم با نظام، رهبری، ولایت، شهدا و امام شهدا هستند و بار اصلی حکومت بر دوش آنهاست بنابراین باید درآمد و سود این نهاد نیز در جهت رفاه حال مردم باشد. 

فتاح با بیان اینکه بخشی از فعالیت‌های بنیاد مستضعفان، تولیدی است، تصریح کرد: مردم باید بصورت شفاف در جریان فعالیت‌های این بنیاد قرار گیرند. 

وی با بیان اینکه ملتِ متحد و مومن ایران در ۴۰ سال گذشته، بیشترین فشارها از سوی دشمنان را تحمل کرده و پای انقلاب ایستاده‌اند، اظهار داشت: اکنون نیز هر فشاری که دشمن و ترامپ وارد می‌کند، بی‌فایده است زیرا مردم ایران پای ایمان و انقلاب خود محکم ایستاده‌اند. 

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: ایرادی به ملت بزرگ ایران وارد نیست اما مسئولان باید مراقب رفتار و گفتار خود باشند و اختلاف نظرها را بین مردم نکشانند و تا می‌توانند گره از کار مردم بگشایند. 

وی گفت: این مقاومت و ایستادگی ملت است که موجب شده دشمن هر روز برای مذاکره با ما، التماس و درخواست کند.       

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان روز پنجشنبه به منظور بازدید از واحدهای تولیدی این بنیاد و اهدای ۵۰۰ فقره سند املاک علوی(بنیاد مستضعفان) محله لیمجیر به اصفهان سفر کرده است. 

 ۲۰۹۳/۶۰۲۷ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.