سردار مهدی معصوم بیگی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین امکانات و تجهیزات بسیاری در راستای تمهیدات ویژه این فرماندهی برای امنیت جاده‌های استان در روزهای پایانی تابستان در اختیار نیروهای پلیس راه قرار گرفته است.

وی اظهارداشت: تمام تلاش پلیس راه و راهور استان در کنار نیروهای انتظامی افزایش امنیت جاده‌ها و به حداقل رساندن حوادث و سوانح ترافیکی در جاده‌های استان است.

رییس پلیس استان اصفهان اضافه کرد : برآیند تحقیقات پلیس حاکی از آن است که هر ساله در روزهای پایانی شهریور ماه، حوادث ناگوار رانندگی در جاده‌ها رخ می دهند که عامل انسانی نقش مهمی در وقوع آن دارد.

وی سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، نبستن کمربند ایمنی سرنشینان خودرو، حواس پرتی و رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی را از جمله موارد خطرناک و حادثه ساز در جاده‌ها برشمرد.

سردار معصوم بیگی ادامه داد : در صورت توجه جدی رانندگان به رعایت قوانین و مقررات رانندگی و راندن در جاده‌ها در کمال آرامش و دقت، میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای به میزان بسیار بالایی کاهش پیدا می‌کند.

وی همچنین از اجرای طرح جامع روان‌سازی ترافیک در هفته اول مهرماه خبر داد و گفت: در هفته اول مهرماه که بیشتر والدین، فرزندان خود را برای رفتن به مدرسه همراهی می کنند با حجم بسیار زیادی از ترافیک در شهرهای به ویژه کلانشهر اصفهان روبه رو می‌شویم که در این خصوص این طرح تدارک شده تا در حوزه روان‌سازی ترافیک و نظم و امنیت اقدامات مقتضی صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: با همکاری پلیس و آموزش و پرورش نظارت و کنترل ویژه‌ای بر روی سرویس‌های مدارس انجام گرفته و به خانواده‌ها هم توصیه می‌شود که  از سرویس‌های تایید صلاحیت شده برای انتقال فرزندانشان به مدارس استفاده کنند.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه

است.

۶۹۹۴/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.