دیدار پر حاشیه تیم‌های گیتی‌پسند و فرش‌آرا با حضور ۱۵۰۰ نفر از هواداران پرشور اصفهانی از ساعت ۱۸ و پنج دقیقه امروز به میزبانی ورزشگاه پیروزی آغاز شد و در پایان با نتیجه ۳ بر ۳ مساوی پایان یافت.

آخرین بازی گیتی‌پسند در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال کشور به عنوان میزبان، از سوی باشگاه برای تماشاگران رایگان اعلام و همچنین از شبکه استانی اصفهان به صورت مستقیم پخش شد.

دقیقه ۱۰ این دیدار سه کارت زرد و ۶ خطا از سوی داور به نام بازیکنان هر ۲ تیم ثبت کرد که نشان دهنده آغاز برخوردها بود.

نیمه نخست دیدار یکی از بازیکنان گیتی‌پسند با کادر فنی تیم فرش‌آرا مشهد درگیری لفظی پیدا کرد.

مربیان هر ۲ تیم به صورت ایستاده و با هیجان بالا بازیکنان خود را هدایت می‌کردند و در رد برخی تصمیم‌ها در صحنه‌هایی به داور اعتراض داشتند.

پایان نیمه نخست دیدار، بازیکن فرش‌آرا با توپ نقش زمین شد و یکی از بازیکن گیتی‌پسند را برای تصاحب توپ روی زمین زد که این امر به درگیری بازیکنان ۲ تیم منجر شد اما با پادرمیانی داوران پایان یافت.

ابتدای نیمه دوم این دیدار پر افت و اخیز، داور به سه بازیکن که در پایان نیمه نخست درگیر شده بودند، کارت زرد داد.

محمدرضا سنگ‌سفیدی با سه ثمر رساندن سه گل برای تیمش، منجر به حفظ صدرنشینی اصفهانی‌ها در جدول لیگ برتر شد و مورد توجه و تشویق هواداران و حاضران در ورزشگاه قرار گرفت.

هم‌اکنون تیم گیتی‌پسند اصفهان با ۲۳ امتیاز و هم امتیاز با سن‌ایچ ساوه به دلیل گل زده بیشتر در رده نخست قرار دارد و فرش‌آرا مشهد نیز با ۲۰ امتیاز سوم است.

۸۱۱۴/۸۱۲۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.