مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۳۰۰ تیم ثابت وسیار آتش نشانی شهرداری‌ها، شرکت‌های برق، گاز و آب و فوریت‌های پزشکی به منظور ارایه خدمات ایمنی و امدادی، تامین آب و اجرایی کردن اصول ایمنی در ایام تاسوعا و عاشورا در هیات های مذهبی، مساجد، بقاع متبرکه و حسینیه‌های استان خدمت رسانی می کنند.

منصور شیشه فروش افزود: همچنین ۲۴۳ تیم ثابت و سیار امدادی پلیس راه و راهور، راهداری، اورژانس، هلال احمر و امداد خودرو با استقرار در جاده‌های شهری و روستایی و محورهای جاده‌ای استان با پشتیبانی خودروهای عملیاتی، آمبولانس و بالگرد در راستای تردد ایمن، کنترل ترافیک و ارایه خدمات امدادی در ایام تاسوعا و عاشورا استقرار یافتند.

وی با بیان اینکه اصول ایمنی به سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف و هیات‌های عزاداری اعلام شده است، گفت: بر رعایت شرایط ایمنی و استاندارد در سیستم‌های برق رسانی و گاز رسانی و همچنین حرکت کاروان‌های عزاداری و انتقال عَلم ها نیز تاکید شده است و بازرسی  مستمر در این زمینه توسط ارگان‌هایی مانند آتش نشانی و شرکت های گاز و برق انجام می‌شود.

شیشه فروش، تامین آب سالم به ویژه در روستاها و مکان‌هایی که با تراکم زائران مواجه می شود را یکی از برنامه‌های ویژه امسال در برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا در استان اصفهان عنوان و اضافه کرد: برای تامین ایمنی و تجهیز تیم های امدادی در جاده ها و راه ها، خودروی کافی نیز در اختیار ارگان هایی مانند پلیس راه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه محرم تا امروز حادثه خاصی در استان اصفهان در برپایی مراسم عزاداری نداشتیم از مردم و متولیات هیات های عزاداری خواست تا با رعایت همه موارد ایمنی مانع از بروز هرگونه حادثه ای شوند.

/ ۶۰۲۲/ ۳۰۱۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.