فرماندار ویژه کاشان عصر چهارشنبه در این زمینه اظهارداشت: در نشستی که امروز با حضور محسن صالح‌نیا معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد، تخصیص بیش از ۳۱ میلیارد ریال برای تقویت پست‌های برق ۶۳ کیلو ولت شهرک ماهیان زینتی و صنعتی راوند، قمصر و امیرکبیر تصویب شد.

علی‌اکبر مرتضایی قهرودی افزود: قرار است که این طرح با مشارکت اداره برق، صاحبان واحدهای صنعتی و شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان بر اساس فرایندی زمان‌بندی شده، به اجرا درآید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان نیز در حاشیه این نشست به ایرنا گفت: منابع این شرکت در سال‌جاری افزایشی ۹۷ درصدی داشته؛ چنان‌که از ۳۰۰ میلیارد ریال در سال گذشته به ۵۷۰ میلیارد ریال رسید.

محمدجواد بگی از جمله منابع این افزایش را شامل فروش حق انتفاع زمین‌های واگذار شده، عنوان کرد.

وی یادآور شد: این در حالی است که ۲۸۹ هکتار زمین در قالب ۵۰۸ قرارداد به ارزش ۲ هزار میلیارد ریال در سال گذشته به فروش رفت اما از ابتدای سال‌جاری یک سوم این رقم در استان اصفهان محقق شد.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان، این استان دارای افزون‌بر ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ است و با برخورداری از ۱۲ هزار هکتار زمین در قالب ۷۰ شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و خصوصی از نظر تعداد و اراضی، رتبه نخست کشور را دارد.

بیش از ۱۰ شهرک صنعتی در شهرستان کاشان وجود دارد که از میان تنها ۲ شهرک زیر نظر شرکت شهرک‌های صنعتی فعالیت می‌کنند.

شهرستان کاشان با برخورداری از ۲ شهرک و چهار ناحیه صنعتی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ هکتار با افزون‌بر یک هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی فعال در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

۶۱۳۶/۸۱۲۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.