عباس رضایی روز دوشنبه در شورای آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۹۲۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی وارد مدارس استان می شوند.  

به گفته وی، تمهیدات لازم برای حضور همه دانش آموزان بویژه شکوفه ها در روز سی و یکم شهریور و اول مهر اندیشیده شده است و منتظر قدوم همه آنها هستیم.

وی گفت: برنامه های مختلفی برای روز اول مهر در نظر گرفته شده است و روز بازگشایی مدارس، گزارش خوبی در این زمینه به خانواده های دانش آموزان ارائه خواهیم داد.

استاندار اصفهان اظهار داشت: جلسات متعددی در روزها و هفته های گذشته در اداره کل آموزش و پرورش و مناطق و شهرستان‌ها برای شروع سال تحصیلی جدید، برگزار و پیش بینی های لازم در این پیوند اندیشیده شده است.

رضایی با اشاره به اینکه ایمن سازی، تجهیز و نوسازی مدارس برعهده مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان است، اضافه کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده، همه مدارس استان اصفهان، ایمن، سالم و به روز هستند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: سلامت، امنیت و آموزش جزو وظایف دولت و حکومت است و در این زمینه هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: دولت تدابیر خوبی را برغم همه مشکلات برای شروع سال تحصیلی جدید در کشور پیش بینی کرده است و چارچوب های مطلوبی در این زمینه وجودد ارد.

رضایی با اشاره به اینکه معلمان باید روحیه نشاط و امید را به دانش آموزان منتقل کنند، افزود: مشکلات کاری و معیشتی وجود دارد اما نباید نسبت به نعمت های الهی ناسپاس و ناشکر باشیم.

وی با بیان اینکه مسائل آموزش و پروش استان در سالجاری خیلی کمتر از گذشته است، گفت: اداره خانواده یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری در استان با مشکلاتی همراه است اما امروز آرامش خوبی بین مجموعه آموزش و پرورش در مرکز استان و شهرستان‌ها وجوددارد.

 در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ بیش از ۹۲۰ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه استان اصفهان تحصیل خواهند کرد.  
پیش بینی می شود سال آینده ۶۴ هزار دانش آموز اول ابتدایی وارد سیستم آموزشی و تربیتی استان شوند.  

۷۱۵۰/۶۰۲۷ 

    

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.