مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس کاشان روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهارداشت: بامداد امروز یک دستگاه وانت‌بار با یک دستگاه کامیون حامل سوخت در آزادراه کاشان- قم، محدوده مشکات با یکدیگر برخورد کردند که در نتیجه هر سه راننده آسیب دیدند.

فرها بابایی افزود: راننده کامیون که با وجود آسیب‌دیدگی حاضر به انتقال نبود، در محل مورد رسیدگی قرار گرفت اما مصدوم دیگر پس از اقدام‌های درمانی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافت.

وی با اشاره به شرایط رضایت‌بخش مصدوم اعزامی به بیمارستان تصریح کرد: یکی از معضلات این محور تاریکی مطلق است و توقف ماشین‌های عبوری در هنگام بروز حادثه خود می‌تواند به تهدید جدی برای اورژانس و سایر نیروی های امدادی حاضر در محل تبدیل شود که انتظار می‌رود از سوی شهروندان مورد توجه قرار گیرد.

حوادث رانندگی در محورهای منتهی به شهرستان کاشان به ویژه در محدوده آزادراه، از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر کشته و مصدوم برجا گذاشته است.

این محور بخشی فاقد روشنایی لازم و آسفالت مناسب ، بخشی از آزادراه هفت به طول ۴۶۵ کیلومتر است که از تهران آغاز شده و با عبور از استان قم، در غرب اصفهان پایان می‌یابد.

۸۱۲۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.