علیرضا تابش شامگاه روز جمعه در آیین بزرگداشت مهین جواهریان و مریم سعادت در سالن آمفی تئاتر سیتی سنتر اصفهان افزود : جامعه جوان ایران سرشار از هنرمندان خلاق و پیش رو و ارزشمند است که نمونه کار آن ها در جشنواره به نمایش گذاشته شده است.
وی اظهارداشت : خوشحالم فرصتی برای جوان تر ها پیش آمد تا قدر بزرگترهای سینمای کودکان و نوجوانان را بدانند.
دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان تصریح کرد: نسل نویی که وارد سینمای کودک و نوجوان شده نیاز به تذکر دارد تا بدانند بزرگترها چه خون دل هایی خوردند تا به اینجا برسیم.
وی اضافه کرد: هنرمندان بزرگی در کشور ما بودند که نام آوری آن ها به این بود که رشادت هایی در راستای خدمت به ایران کرده اند که در آن رنگ و عطر و طعم ایران دیده می شود.
وی اظهار داشت: خانم جواهریان جز هنرمندان زن پیشرو جهان بوده که آثارشان از مرزهای ایران گذشت و همچنین خانم سعادت هم در صداپیشگی و هنرهای بازیگری در سینما و تئاتر پیش رو هستند.
وی خاطرنشان کرد: جشنواره امسال با نام این ٢ بزرگوار مزین شده و فرصتی در اختیار ما قرار گرفت تا ارزش های این بزرگواران به نوجوانان و کودکان شناسانده شود.
به گزارش ایرنا، ٩ سالن سینما، ۱۸۹ سانس اکران و ۲۳۱۲ صندلی در پردیس‌های سینمایی ساحل، چهارباغ، سیتی سنتر و سینما بهمن خوراسگان فیلم‌های جشنواره را نمایش می‌دهند.
سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان از ۲۸ مردادماه لغایت چهارم شهریور در این شهر برپاست.
٩٩١٣/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.