محمد خرمگاه پنجشنبه شب پس از شکست تیمش مقابل تیم سایپا در نشست خبری اظهارداشت: در دیدار امروز با سایپا فرصت از دست رفت و نتواتستیم از موقعیت های خود بهره ببریم.

وی ضمن خسته نباشی به بازیکنان خود اظهارداشت :  به خاطر بی تجربگی بازیکن، ده نفره شدیم ولی در مجموع آینده روشنی پیش روی تیم ذوب آهن اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد : آنچه را که از بازیکنان خود خواسته بودیم در دیدار امروز انجام دادند و از آنها راضی هستم، بکر بازیکن خارجی ما شرایط بدنی خوبی ندارد و آماده نیست ولی تلاش ما بر این است تا همه تیم آمادگی خوبی داشته باشند و برای رسیدن به شرایط خوب به همه بازیکنانمان کمک می کنیم.

وی همچنین با اشاره به محمد باقر صادقی دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: او از بازیکنان خوب و با کیفیت ماست و اگر امشب بازی را واگذار کردیم همه تیم با هم بودیم و شکست خوردیم.

خرمگاه همچنین با اشاره به تغییرات در مدیریت باشگاه ذوب آهن و آرزوی موفقیت برای سعید آذری مدیرعامل سابق این باشگاه اظهار داشت: روحیه بازیکنان ما تا حدودی با تغییر سعید آذری به هم ریخت، اگر این اقدام بعد از بازی با سایپا اتفاق می افتد می توانست بهتر باشد.

وی به اخراج چراغعلی در این دیدار  اشاره و اضافه کرد : این بازیکن ما به دلیل بی تجرگی اخراج شد و این موضوع در این دیدار درس بزرگی به او داد.

به گفته وی نباید به راحتی گل بخوریم و باید به مرحله ای از لحاظ روحی و روانی برسیم که که حتی گل های بیشتری هم بزنیم.

خرمگاه با اشاره به داوری این دیدار یادآور شد :  در دیدار امروز داور تمام صحنه های پنجاه ، پنجاه را به نفع حریف سوت زد و نباید داوران تستی و تازه کار برای بازی های ما انتخاب شود.

وی با بیان این که امیدوارم در دیدارهای آینده از داوری ضرر نبینیم گفت: در این دیدار یک بازیکن سایپا باید اخراج می شد و داوری در نتیجه این دیدار تاثیر داشت.

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و سایپای تهران در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران با حضور دست کم ۱۰۰ هوادار ذوب آهن از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه پنجشنبه شب در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز و در پایان تیم سایپا با نتیجه سه بر دو پیروز میدان شد.

۸۱۱۴/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.