غلامعلی زاهدی، با بیان اینکه زائران خانه خدا در قالب ۴۵ کاروان و ۳۲ پرواز از استان اصفهان راهی حج تمتع شدند، اظهار داشت: نخستین گروه زائران خانه خدا شامل ۱۴ پرواز از روز ۲۳ تیرماه به سرزمین وحی اعزام شدند و بازگشت گروه اول این زائران که مدینه قبل بوده اند تا فردا (پنج شنبه) ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برخی زائران پس از اعمال حج تمتع برای زیارت قبور ائمه و پیامبر اکرم (ص) راهی مدینه شده‌اند، تاکید کرد: این گروه از زائران شامل ۱۸ پرواز از چهاردهم تا شانزدهم شهریورماه امسال با وقفه دو هفته‌ای نسبت به گروه اول به کشور بازخواهد گشت.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه امسال بالغ بر هفت هزار و ۲۵۶ زائر راهی سفر زیارتی حج تمتع شدند، تاکید کرد: از میان زائران اصفهانی یک نفر در سرزمین وحی جان سپرده است که با رضایت خانواده در مدینه خاکسپاری شده است.

وی با بیان اینکه زمان‌بندی بازگشت حجاج بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی انجام شده است و اختلالی در زمان پرواز نداشتیم، ابراز داشت: بر این اساس امیدواریم مطابق برنامه ریزی‌های انجام شده تمامی‌ زائران اصفهانی تا نیمه شهریورماه از عربستان به موطن خود بازگردند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1242302
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.