مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان  روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این طرح از امروز با سرمایه گذاری شرکت ذوب آهن اصفهان به روش بیع متقابل با این مقدار اعتبار آغاز شده است.

هاشم امینی با بیان این که فاضلاب روستایی فلاورجان از لحاظ سرمایه گذاری بالاترین سطح بیع متقابل در روستاهای کشور به شمار می رود، اضافه کرد: در قالب این طرح در ۲۰ سال حدود ۴۶ میلیون متر مکعب پساب ۱۴ روستای واقع این شهرستان در اختیار کارخانه ذوب آهن  قرار می گیرد.

وی افزود : تامین زیرساخت های پایدار فاضلاب، ارتقای بهداشت، بازچرخانی آب و بهره وری در مصرف مایه حیات از اهداف چنین طرح هایی است و در کنار آن می توان شاهد اصلاح شبکه های آبی و بهبود وضعیت چاه ها بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خاطرنشان کرد: در کشور ٣٢ طرح فاضلاب به روش بیع متقابل و با برنامه گذاری به ارزش هفتاد هزار میلیارد ریال در حال اجراست.

امینی به اهمیت مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح های مرتبط با آب و فاضلاب اشاره و تصریح کرد: پیش تر با فولاد مبارکه برای قراردادهای مربوطه امضا شده بود و به زودی طرحی مشابه در شهرستان نجف آباد کلید خواهد خورد.

شهرستان فلاورجان با مساحتی بالغ بر ۳۱۹ کیلومتر مربع با ۲۴۹ هزار نفر جمعیت در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد. 
این شهرستان دارای هشت شهر به نام ‌های زازران، فلاورجان، قهدریجان، کلیشاد و سودرجان، پیربکران، بهاران، ایمانشهر و شهر ابریشم و ۶۰ روستاست. 

۶۰۲۶/۶۰۲۰/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.