امام جمعه اردستان با بیان اینکه مانکن های بی حجاب، الگوهای ترویج بی بندوباری است، گفت: از پلیس اماکن، تعزیرات حکومتی و اصناف می خواهیم بر این موضوع حساس باشند و نگذارند فضای شهر مذهبی با این همه تمدن، آلوده این موضوعات شود. 
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه این هفته در مسجد جامع اردستان اظهار کرد: روز غدیر یک روز عادی نیست چرا که پیامبر اکرم فرمودند بزرگترین عید امت من است که وظیفه ما بزرگداشت این روز شریف است. وظیفه من و شما جشن گرفتن و اطعام و هدیه دادن در این روز است.
وی افزود: این پسندیده نیست که صبر کنیم محرم بیایید و همه جا را سیاه پوش کنیم هرچند آن به جای خود ارزش دارد ولی چرا برای غدیر کاری نکنیم. هیأتی های ما چرا باید در امر غدیر کم ظاهر شوند؟ 
امام جمعه اردستان اضافه کرد: در شهری که یک میدان و خیابانش به نام غدیر نیست باید همه استغفار کنند. شورای شهر و شهرداری و روحانیت باید فریاد غدیر بزنند. امروز غدیر در شهر و کوچه ما هم غریب است.
دهشیری با اشاره به پیام رهبر انقلاب به جهادگران و اعضای اردوهای جهادی گفت: حرکت های جهادی که در قالب های مختلف انجام می شود تلنگری به بعضی از مسئولان است که احیانا کم حال هستند. متاسفانه کارکنان برخی از ادارات ۲۲ دقیقه هم کار نمی کنند و برخی از نجومی بگیران اضافه کاری و کارانه هم دریافت می کنند که این حرکات برای جامعه ما آفت است.
وی با اشاره به برکناری مدیرعامل صندوق بازنشستگی ایران در کمتر از ۵ ماه اضافه کرد: این جوان که ۳۰ سال هم سن نداشت، می خواست لیست حقوق بگیران نجومی و کسانی که حق بازنشستگان را می بلعید اعلام کند که برکنارش کردند و نگذاشتن ادامه دهد. 
خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه انگلیسی ها کشتی نفتی کشور ایران را دزدید ولی ایران مقتدارانه بر موضعش ایستاد و آنان تسلیم این اقدام شدند، تصریح کرد: این اتفاق در واقع اعترافی بود بر اینکه دزدی دریایی اتفاق افتاده و قاضی حکم داد که باید آزاد شود که نقطه سیاهی بود بر انگلیس که در کل تاریخ سابقه نداشت.
دهشیری به آزادی شیخ زکزاکی نیز اشاره کرد و گفت: آزادی این روحانی آزاده که شش فرزندش را کشتند و همسرش را زخمی کردند باعث شد مردم بفهمند که دولت نیجریه با پول عربستان این اقدامات را انجام داده که برای شیعیان یک سربلندی به دنبال خواهد داشت.
وی با بیان اینکه برخی به ما گله می کنند که مانکن هایی که برای عرضه و تبلیغ برخی از لباس ها در شهر استفاده می شود در شان مردم منطقه نیست، گفت: مانکن های بی حجاب، الگوهای ترویج بی بندوباری است که از پلیس اماکن، تعزیرات حکومتی و یا خود اصناف می خواهیم بر این موضوع حساس باشند و نگذارند فضای شهر مذهبی با این همه تمدن، آلوده این موضوعات شود. بعضی از دست فروشان و افراد از شهرهای دیگر با خود فرهنگی را به این شهر می آورند که رواج آن در شان مردم ما نیست.
کد خبرنگار ۱۳۰۹۵
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.