به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان، امیر طاهری در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری چهاردهمین کنگره سازمان عدالت و آزادی در ۲۵ مردادماه سال جاری در اصفهان خبر داد و اظهار داشت: این کنگره با دو هدف برگزار خواهد شد، هدف اول کنگره وظایف و تکالیف اساسنامه ای است که بر می گردد به انتخاب اعضای شورای مرکزی، هیات داوری و انتخاب دبیر کل سازمان که هر دو سال یکبار صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: هدف دوم این گردهمایی، اجتماع حدود ۳۰۰ نفر از نمایندگان ۲۴ شعبه کل کشور است که ذیل همه آنها شعبه‌هایی داریم تا به لطف این حضور در خصوص راهبردها، سیاست‌ها و چهارچوب های سازمان گفتگو کنیم و پیرامون این مباحث در این نشست یا نشست بعدی به توافق نهایی نائل شویم.

قائم مقام سازمان عدالت و آزادی تصریح کرد: خاتمه این کنگره با فتح نامه نهایی مصادف خواهد بود که تا انتهای هفته بعد رسانه ای خواهد شد.

 انتخابات اعضای شورای مناطق از  برنامه های کنگره  است

در ادامه این جلسه رئیس منطقه اصفهان سازمان عدالت و آزادی از معرفی افراد موثر برای شورای مرکزی مناطق خبر داد و گفت: در این کنگره بر اساس سهمیه مناطق گوناگون کشور افرادی معرفی می شوند تا در رای گیری برای کسب کرسی شورای مناطق شرکت کنند.

علی ناظم‌زاده ادامه داد: شعار سازمان عدالت و آزادی از ابتدا «صلح و اصلاحات در پرتو معنویت، عقلانیت و توسعه» بوده  است و خواهد بود.

وی با اشاره به تعداد اعضای شورای مرکزی، تصریح کرد: این شورا ۲۱ عضو اصلی و چهار عضو علی البدل دارد، اما افرادی می توانند برای عضویت در این شورا کاندیدا شوند که یک دوره از عضویت‌ را طی کرده باشند که این دوره با توجه به سطح عضویت افراد متفاوت است، اعضای کادر اصلی با یک‌سال سابقه و مابقی اعضاء با دو سال سابقه می توانند برای عضویت در این شورا کاندیدا شوند.

رئیس منطقه اصفهان سازمان عدالت و آزادی با اشاره به موفقیت‌برخی از اعضای سازمان در کسب کرسی های دولتی و عمومی افزود: تعدادی از اعضای سازمان طی یکی دو سال گذشته توانسته اند وارد پارلمان شهری شوند و برخی از چهره های سازمان موفق به حضور در نهادهای عمومی و دولتی شده و پیگیر اهداف سازمان شده اند، در نهایت سازمان عدالت و آزادی در مواردی موفق و در برخی موارد نیز ناموفق عمل کرده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1237524
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.