مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان یکشنبه شب در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بعدازظهر امروز دو خودروی پژودر مسیر شهر مجلسی به بروجن با یکدیگر برخورد کردند که به دنبال اعلام آن به اتاق فرمان اورژانس ۱۱۵، چهار واحد امدادی از اورژانس ۱۱۵، هلال احمر و اورژانس فولاد به محل اعزام شدند.
غفور راستین افزود: در این سانحه رانندگی ۷ نفر شامل ۴ مرد، یک زن و دو کودک مصدوم که برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان محمد رسول الله(ص) مبارکه منتقل شدند.
علت بروز این حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است.
فوریت‌های پزشکی شهرستان مبارکه با برخورداری از پنج پایگاه شامل سه پایگاه شهری - جاده‌ای، یک پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه شهری، یک اتاق فرمان ۱۱۵، هفت دستگاه خودروی آمبولانس و ۲۳ پرسنل در حال ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی است.
شهرستان مبارکه در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
تصادفات سالانه میلیاردها ریال خسارت به اقتصاد کشور وارد می‌کند که به تاکید کارشناسان باید برای رفع این چالش اساسی تدابیری ویژه اتخاذ کرد.
استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در ادامه با اشاره به حادثه غرق شدگی در استخر کشاورزی در شهرضا بیان کرد: در این حادثه که بعدازظهر امروز رخ داد یک مرد ۳۰ ساله جان باخت.
شهرضا در ۸۰ کیلومتری جنوب شهر اصفهان واقع شد.
با وجود همه هشدارهای داده شده از ابتدای سال تاکنون افزون بر ۳۰ نفر به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا در رودخانه زاینده رود و کانال‌های آب منشعب از آن و همچنین استخرهای کشاورزی در این استان غرق شدند.
/۶۰۲۶۷۱۳۵/ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.