روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری روز یکشنبه به نقل از دکتر بابک امینی افزود: تا ۱۰ روز آینده با معاینات و بررسی‌های که خواهیم داشت، مشخص می‌شود که شانه سهراب نیاز به عمل جراحی دارد یا خیر.

وی که در دیدار با علی مرادی رئیس و محسن بیرانوند دبیر فدراسیون سخن می گفت، خاطرنشان کرد: به وضعیت و شرایط سهراب خوش‌بین هستم و به طورحتم وی به بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد رسید، ولی بخاطر بهبودی کامل و رسیدن به شرایط آرمانی، قهرمان ارزنده وزنه‌برداری کشورمان، در رقابت های جهانی تایلند حضور  نمی یابد.

امینی تصریح کرد: تیم پزشکی معالج سهراب مرادی در مرکز پزشکی هانوفر(occ) آلمان به طور کامل ایرانی هستند و دکتر حسین آبرون هم در روند درمان حضور دارد.

این پولادمرد چندی پیش به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر راهی کشور آلمان شد و از بند مصدومیت رهایی پیدا کرد، اما پس از آن در حین انجام تمرین و به دنبال ثبت وزنه ۲۰۰ کیلوگرمی به شدت مصدوم شد.

سهراب مرادی زاده شهرستان لنجان واقع در غرب استان اصفهان، عضو تیم ملی وزنه برداری، رکوردار مسابقات جهانی و دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو است. 
این وزنه بردار در سال های اخیر و در رقابت های مهم بین المللی و همچنین رکورد گیری تیم ملی در دسته ۹۴ کیلوگرم به صورت رسمی و غیر رسمی چندین بار رکورد جهان را جا به جا کرده است.

المپیک ۲۰۲۰ از تاریخ ۲۴ ژوئیه(۳ مرداد ۱۳۹۹) تا ۹ اوت سال ۲۰۲۰(۱۹ مرداد ۱۳۹۹) به میزبانی پایتخت ژاپن برگزار خواهد شد، المپیک سال ۱۹۶۴ نیز در توکیو برگزار شده بود.

 ۶۰۲۰/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.