رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: ایران، دومین کشور نفت خیز دنیا است، اما به مردم خود قیر نمی‌دهیم تا مناطق خاکی را آسفالت کنند.

به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، سید ناصر موسوی لارگانی، عصر امروز(شنبه) در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: آموزش و پرورش برای مهر امسال 15 هزار نفر کمبود نیرو در استان اصفهان دارد. با وجود همه تدابیر و به کارگیری مدیران و معاونان برای تدریس، باز هم برای اول مهر 4 هزار نفر کمبود نیرو داریم که باید سازمان استخدامی کشور در این خصوص راهکارهای لازم را بیندیشد.

وی افزود: در خصوص نارضایتی مردم از دستگاه های اداری باید گفت بودجه و پول همه کاری نمی کند. اگر یک دستگاه با کمبود بودجه مواجه است و بسیاری از امور مردم را نمی تواند انجام دهد حداقل کارکنان آن باید با روی خوش با مردم برخورد کنند.

نماینده مردم فلاوجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اما مشکل آموزش و پرورش به کمبود بودجه بر می گردد. از مسئولان مربوط درخواست داریم به آموزش و پرورش و به خصوص آموزش و پرورش استان اصفهان نگاه ویژه ای داشته باشند و این نگاه را تغییر دهند که آموزش و پرورش یک نهاد هزینه بر است. این معلمان هستند که تمام نیروهای کشور را تربیت می کنند، تمام مسئولان کشور، حتی مراجع تقلید سر کلاس همین معلمان، علم آموزی کرده اند.

موسوی لارگانی تصریح کرد: چرا نباید به معلمان حق التدریس حقوقشان داده شود؟ این جفای بزرگی در حق آنان است. چرا پاداش پایان خدمت معلمان یک جا داده نمی شود؟ چرا هنوز در برخی از مناطق استان اصفهان دانش آموزان در کانکس درس می خوانند؟

 رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان، گفت: نیروی انتظامی استان اصفهان 40 درصد کمبود نیرو دارد. نباید برای نظام هزینه ایجاد کنیم، همین کمبود نیرو در دستگاه های مختلف، سبب نارضایتی مردم می شود.

وی افزود: اصفهان دِین خود را به نظام اسلامی ادا کرده است. در سیل و زلزله این مردم اصفهان بودند که با وجود تمام مشکلاتی که خودشان داشتند برای کمک به مردم مناطق آسیب دیده، پیش قدم شدند. پس باید در حل مشکلات مردم این استان کوشا باشیم و حداقل آب آشامیدنی آنان را بهتر تامین کنیم.

موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: ایران، دومین کشور نفت خیز دنیا است، اما به مردم خود قیر نمی دهیم تا مناطق خاکی را آسفالت کنند.

کد خبرنگار: 13040


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.