استاندار اصفهان گفت: وقتی خودمان به جوِ نا امیدی در کشور دامن می زنیم چه فرقی با رسانه‌ها و شبکه‌های معاند داریم؟ باید مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کنیم چرا که حضور مردم در انتخابات، نظام اسلامی را بیمه می کند.

به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، عباس رضایی امروز(شنبه) در جلسه شورای اداری استان اصفهان، اظهار کرد: وقتی با مدیران بانک ها جلسه می گذاریم اعلام می کنند که بیش از 75 درصد مطالبات مردمی، درخواست اعتبارات و وام های بانکی است. گرفتن وام شاید به طور مقطعی مشکلات مردم را حل کند، اما وام گرفتن در دراز مدت دردی را دوا نمی کند. مدیران بانک ها ضوابطی دارند که با جنگ اقتصادی امروز جور در نمی آید.

وی افزود: کمبود اعتبارات دستگاه ها به طور طبیعی عملکرد این دستگاه ها را تنزل می دهد که در نتیجه، نارضایتی مردم را نیز در پی خواهد داشت.

استاندار اصفهان ادامه داد: در برخی محلات اصفهان، مردم 72 ساعت آب آشامیدنی ندارند که این مشکلات نارضایتی مردم را در پی دارد. معتقدم شان مردم فهیم اصفهان این مشکلات نیست و مسئولان باید به این مردم نجیب خدمت رسانی بیشتری کنند.

رضایی گفت: ملاقات مردمی را مدیران استان فراموش نکنند. یک روز در هفته را باید مدیران برای ملاقات با مردم اختصاص دهند چرا که مردم ولی نعمت مسئولان هستند.

وی تصریح کرد: از مدیران استانی می خواهیم در هفته دولت سنگ تمام بگذارند، در این روزها بیشترین فشارها بر روی دولت است، اما علی رغم تمام دشمنی های استکبار، دولت، تدابیر خوبی را برای عبور از بحران اندیشیده است.

استاندار اصفهان گفت: امسال بعد از 12 سال خشکسالی به برکت بارش ها و با تلاش مسئولان توانستیم 350 میلیون متر مکعب آب بیشتر ذخیره کنیم و برای اولین بار است که بعد از 12 سال آب به شرق اصفهان رسیده است.

رضایی با بیان اینکه خبرنگاران باید عدالت رسانه ای را رعایت کنند، ادامه داد: نشاط و امید در دل مردم بکاریم و از پراکندن یاس و نا امیدی در جامعه پرهیز کنیم چرا که مصداق جنایت است. وقتی خودمان به جوِ نا امیدی در کشور دامن می زنیم چه فرقی با رسانه ها و شبکه های معاند داریم؟ باید مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کنیم چرا که حضور مردم در انتخابات، نظام اسلامی را بیمه می کند.

کد خبرنگار: 13040


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.