فرماندار اردستان گفت: خبرنگاران در افزایش سطح آگاهی جامعه نقشی انکارنشدنی دارند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در اردستان، حمیدرضا تاملی امروز (پنج شنبه) در مراسم تجلیل از خبرنگاران در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان با گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی، اظهار کرد: خبرنگاران قشر زحمت کش جامعه هستند که در تمام برنامه های دولتی و غیردولتی خدمات تمام بخش ها را گزارش می کنند.
وی با بیان اینکه مدیران دستگاه دولتی به خبرنگاران نیاز دارند، افزود: مسئولان اگر اعتقاد به این دارند که این نظام یک نظام مردمی است و باید در اداره آن مشارکت داشته باشند پس باید به خبرنگار احساس نیازمان را خیلی شجاعانه ابراز کنیم. 
فرماندار اردستان با اشاره به خدمات انقلاب که در بخش های مختلف گفت: اگر یک فعالیت و یا خدمتی در بخشی انجام شود و مردم مطلع نباشند، جفایی بزرگ است که مسئولان بابت عدم ارتباط با خبرنگاران و انتقالش به مردم مرتکب شده اند.
وی افزود: برای اصلاح بهتر امور و مشارکت مردم در حل معضلات جامعه نیاز داریم از دغدغه های مردم با خبر باشیم که بهترین کسانی که می تواند این موضوعات را انتقال دهند اصحاب رسانه هستند.
تاملی با بیان اینکه واقعیت مطلب این است که هیچ کس نمی تواند نقش خبرنگاران را در افزایش سطح آگاهی مردم در جامعه و تقویت امید و روحیه نشاط و بالندگی بابت حضور در کشور را نادیده بگیرد، تصریح کرد: مسئولان نباید خبرنگاران را مانع و مزاحم بدانند بلکه در حل مسائل و مشکلات بدانند که خبرنگاران می توانند همکار باشند.
وی تصریح کرد:  اگر امروز خبرنگاران شخصیتی که در فضای جامعه ترسیم می کنند یک شخصیت واقع بین و منصف و دلسوز و بدون جناح بندی سیاسی باشد، قطعا انسجام و همبستگی مدیران با اصحاب رسانه بیشتر و قوی تر خواهد شد. باید قبول کنیم که بخش زیادی از مردم امروز در فضای مجازی حضور دارند.
فرماندار اردستان با بیان اینکه شغل خبرنگاری و فعالیت در فضای مجازی نفع مادی برای فعالان آن ندارد، گفت: مسئولان باید از حس دغدغه مندی خبرنگاران استفاده کنند تا به سمت هم راستا کردن اولویت ها در شهرستان بپردازیم. 
کد خبرنگار 13095

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.