فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه ارتقای سواد رسانه‌ای، اخلاق‌مداری، رعایت انصاف و پرهیز از اعمال سلیقه‌های شخصی در انعکاس خبرها را وظیفه خبرنگاران و اصحاب‌رسانه دانست.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در شاهین‌شهر، اسفندیار تاجمیری امروز (پنج شنبه) در نشست مسئولان شهرستان با اصحاب‌رسانه و خبرنگاران که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به شهادت شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: بشر برای تعقل، تصمیم‌گیری و حیات‌معنوی خویش به خبر و اطلاع رسانی نیاز اساسی دارد.
وی بر تعامل و پاسخگویی مسئولان به اصحاب رسانه و خبرنگاران تاکید کرد و ادامه داد: شهرستان شاهین‌شهر و میمه دارای رتبه اول استان در شاخص‌های توسعه انسانی است و مدیران و مسئولان شهرستان باید در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی همکاری و تعامل بیشتری با اصحاب‌رسانه و خبرنگاران داشته باشند.
رئیس دادگستری شهرستان شاهین شهر نیز با اشاره به جایگاه رسانه و خبرنگاران، اظهار کرد: روشنگری و تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی موجب آسایش و آرامش در جامعه است.
محمود باقری خبرنگاری را جزء مشاغل سخت و طاقت‌فرسا دانست و ادامه داد: همیشه باید به آفات و معضلات هر شغلی توجه داشت و آنها را مورد بررسی قرار داد.
وی تصریح کرد: جانبداری و پایبندی به منافع حزب، گروه و افراد خاص، رسالت خبرنگاران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
رئیس دادگستری خبرنگاری را مشابه عملکرد قضات دانست و افزود: قصور اطلاعات و عملکرد مغرضانه قاضیان در احقاق حقوق همانند روشنگری گزینشی باعث مخدوش کردن افکار عمومی و آسیب به جایگاه امنیت و آسایش آحاد مردم و انحراف افکار جامعه می‌شود.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.