کارشناس فوتبال ایران می‌گوید: کسب پیروزی ذوب‌آهن برابر الاتحاد کمی رؤیایی بود، اما با توجه به بازیکنان جذب شده در تیم ذوب‌آهن این تیم آینده خوبی خواهد داشت و فقط نیاز به زمان دارند.
محمد یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، درخصوص دیدار رفت ذوب‌آهن با الاتحاد در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: اتفاق غیر طبیعی در این بازی رخ نداد. ذوب‌آهن با توجه به بازیکنانی که از دست داده و همچنین وقفه‌ای که در بازی‌هایش افتاده است، شاید کمی طبیعی بود که این چنین بازی کند.
وی ادامه داد: تیم هنوز هماهنگ نیست و بازیکنان تازه وارد مثل بازیکنان سربازی که از تراکتورسازی به تیم بازگشتند، شرایط ایده آل ندارند. برای مثال دانیال اسماعیلی‌فر هیچ گاه به این شکل دیده نشده بود که اعتماد به نفس لازم را نداشته باشد.   کارشناس فوتبال ایران تصریح کرد: روز سختی برای ذوب‌آهن بود و نتیجه دور از انتظار و بد نبود. اگر شاگردان منصوریان گل اول را به ثمر رساندند، به دلیل شرایط بازی و ضربه فوق العاده حدادی فر بوده است.
یاوری افزود: تیم‌ها همیشه زمانی که فاصله بین بازی‌هایشان اتفاق می‌افتد و بازی‌های تدارکاتی مناسبی ندارند، با این مشکل مواجه می‌شوند. ذوب‌آهن در اوج بازی‌های خود را تمام کرد و تا دوباره خود را پیدا کند، زمان بر خواهد بود.
وی در ادامه گفت: با توجه به شرایط مالی حاکم بر باشگاه ذوب‌آهن، بازیکنان تاثیرگذاری همچون اوساگونا ماندگار نشدند. ارزش مطهری را کم نمی‌کنیم اما تا زمانی که در پست جدید خود آماده شود، سخت است.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به بازیکنان گران قیمت الاتحاد، تاکید کرد: کسب پیروزی برابر این تیم کمی رؤیایی بود. الاتحاد یک تیم کاملاً حرفه‌ای، آماده و سرحال است. وظایف فردی و گروهی در این تیم به خوبی انجام می‌شد و برای تمام دقایق بازی برنامه داشت.
وی ادامه داد: خطاهای تیم ذوب‌آهن در بازی زیاد بود و این اتفاق نشانه ضعف است. اگر خطاهای رخ داده را مشاهده کنید، زمانی است که بازیکن تیم حریف از ذوبی‌ها رد شده و بازیکن ذوب‌آهن در تعقیب او مجبور به خطا می‌شود.
یاوری افزود: با توجه به بازیکنان جذب شده در تیم ذوب‌آهن آینده خوبی خواهد داشت و فقط نیاز به زمان دارند. برای دیدار برگشت بازی بهتری ارائه خواهند کرد؛ اما آمادگی ایده‌آل به زودی به دست نمی‌آید.
وی تصریح کرد: ذوب‌آهن مشکل سازمان تیمی دارد. گل اول الاتحاد به ذوب‌آهن را مشاهده کنید، دفاع چپ ذوب‌آهن در پست خود نبود. بازیکنان ذوب‌آهن در زمان حمله به فکر ضد حمله نبودند. عکس العمل صادقی نیز می‌توانست بهتر باشد.
کارشناس فوتبال ایران در خصوص محمدباقر صادقی و عملکرد او نیز گفت: صادقی نیاز به بازی بیشتری دارد، به دلیل اینکه بازی‌های مداومی نداشته و ریسک بزرگی بود که باشگاه ذوب‌آهن انجام داد. امیدوارم صادقی بتواند آمادگی خود را سریعاً به دست بیاورد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا ذوب‌آهن می‌تواند در بازی برگشت نتیجه را به نفع خود به پایان برساند، اظهار کرد: فوتبال همیشه اتفاقات غیر منتظره است. چه کسی باور می‌کرد ذوب‌آهن در دقایق ابتدایی چنین گل زیبایی به ثمر برساند. در بازی برگشت کم کردن اشتباهات و خطاها مهم است.
یاوری در پایان گفت: اگر هافبک میانی الاتحاد کنترل شود، این تیم از کار خواهد افتاد. دروازه‌بان این تیم نیز در شوت‌های فاصله‌دار ضعیف است. کدخبرنگار: 13039

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.