رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: فکر نمی‌کنم در کشور نهادی وجود داشته باشد که به اندازه جهاد دانشگاهی محبوبیت و اعتبار داشته باشد.

علی نکویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص روز 16 مرداد، سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: یکی از نهادهایی که واقعاً تشکیل آن برای جامعه و دانشگاه ضروری بود جهاد دانشگاهی است و در این سال‌ها جهاد دانشگاهی در زمینه‌های مختلف فعالیت کرده است که برای پیشرفت کشور اثرگذار بوده است و فکر نمی‌کنم در کشور نهادی وجود داشته باشد که به اندازه جهاد دانشگاهی محبوبیت و اعتبار داشته باشد.

وی افزود: علت این اعتبار و محبوبیت این است که افرادی که در جهاد دانشگاهی کار کرده‌اند با اخلاص و فداکار بوده‌اند. هم هدفشان را خوب شناختند و بخش‌هایی که کار علمی و تحقیقاتی و فرهنگی می‌کنند در کارشان موفق بوده‌اند و مردم قدرشناس این نهاد خدوم هستند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در همه بخش‌ها فعال بوده و نمی‌توان گفت مهم‌ترین خدمت آن در 39 سال گذشته چه بوده است، تصریح کرد: جهاد در هر بخشی کار کرده موفق بوده است و ما نباید یک بخش از این فعالیت‌ها را به بخش دیگر ترجیح دهیم چرا که تمام این فعالیت‌ها در یک حد قابل ستایش است.

نکویی گفت: معتقدم راه باز است و هر مقدار جهاد گران جهاد دانشگاهی برای انجام کارهای جدید اعلام آمادگی کنند دولتمردان استقبال خواهند کرد و برای آن‌ها بهترین شکل این است که گروه‌های علمی، جهادی مسئولیت قبول کنند و مشکلات کشور را حل کنند. امیدواریم جهاد دانشگاهی فعالیت‌های خود را در بخش‌های گوناگون توسعه دهد تا کشور از این ظرفیت بزرگ، منتفع شود.

وی در خصوص اهمیت سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر وجود نیروهای جوان و کارآمد در جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: این سخنان رهبری تأیید مجموعه جهاد دانشگاهی و به نوعی قدردانی از زحمات کارکنان خدوم این نهاد انقلابی است. البته ایشان با این سخنان به نوعی امید هم دادند که نیروهای جهاد دانشگاهی به فعالیت‌های آینده خود امیدوار باشند و برای دستگاه‌های مختلف کشور نیز روشن کردند که مشکلاتشان را با کمک این نهاد مرتفع کنند.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان به روز 17 مرداد، روز خبرنگار اشاره و خاطرنشان کرد: جا دارد قبل از هر چیز این روز بزرگ را به تمام اصحاب رسانه تبریک بگویم. بنده هیچ مورد منفی از مجموعه و خبرنگاران خبرگزاری ایسنا مشاهده نکرده‌ام. معمولاً دستگاه‌های اجرایی گله‌مندی‌هایی از دستگاه‌های خبری به دلایل مختلف دارند، اما تا آنجایی که با این دستگاه‌ها ارتباط داشته‌ام هیچ یک از این دستگاه‌ها به مجموعه ایسنا نگاه منفی و اعتراضی نداشته‌اند. خبرنگاران ایسنا با صداقت و اخلاص کار خود را دنبال می‌کنند که این خود بزرگ‌ترین سرمایه برای این خبرگزاری است.

کد خبرنگار: 13040


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.