در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان میزبان شاهین کرمانشاه است و هایپر شاهین شهر به مصاف شهروند ساری می رود.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، لیگ برتر فوتسال روز پنج شبنه 17 مرداد ماه از ساعت 18 با انجام شش بازی به طور همزمان وارد هفته هفتم خواهد شد. گیتی پسند اصفهان در ورزشگاه پیروزی میزبان شاهین کرمانشاه است و هایپر شاهین شهر در ساری به مصاف شهروند می رود.
گیتی پسند- شاهین کرمانشاه
شاگردان حمید بیغم هفته گذشته در یک بازی خارج از خانه و نسبتا آسان تیم ارژن شیراز را با نتیجه 4 بر یک شکست دادند. آنها اکنون با 11 امتیاز در رده دوم جدول هستند. گیتی پسندی ها که در حال رسیدن به شرایط مطلوب خود هستند، منتظر لغزش از سوی سن ایچی ها هستند تا صدر جدول را در اختیار بگیرند. قرمزپوشان اصفهانی با 25 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند و سعید احمد عباسی با 7 گل بهترین گلزن آن ها است.
در آن سوی میدان شاهین کرمانشاه که روی نیمکت مربیگری تغییرات متعددی داشت، هفته گذشته بدون مربی برابر شهروند یک تساوی 3-3 کسب کرد. شاهینی ها که از لیگ یک به لیگ برتر آمدند اکنون با 3 امتیاز آخرین تیم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال هستند.
برای این بازی هر دو تیم اهداف خود را دارند. قرمزپوشان اصفهانی قطعا برای کسب پیروزی و گرفتن 3 امتیاز پا به میدان می گذارند و به دنبال صدرنشینی هستند. کرمانشاهی ها نیز به دنبال حداقل امتیاز در این بازی خارج از خانه هستند، اما اگر غفلت کنند باید به کم گل خوردن در این بازی فکر کنند.
وظیفه قضاوت این بازی بر عهده فرزین صالح، مهدی کرد، بهنام نبی پور و مصطفی کرد است.
شهروند ساری- هایپر شاهین شهر
هایپری ها دو هفته پشت سر هم به فرش آرا مشهد و مس سونگون شکست خوردند. آنها اکنون با 6 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند. شاگردان رستمی در این دو هفته با مصدومیت برخی بازیکنان خود نیز رو به رو شدند و توپ های آن ها با بدشانسی وارد دروازه حریفان نمی شد. محمد نوید بخش و سعید افشار از تیم هایپر به اردوی تیم ملی دعوت شدند و قطعا برای این بازی انگیزه های مضاعفی خواهند داشت.
با رفتن رضا لک به تیم شهروند، تاکتیک های تیمی آنها به کلی تغییر کرد و چند هفته ای زمان می برد تا به شرایط ایده آل خود برسند. ساروی ها اکنون با 6 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به هایپر در رده دوازدهم جدول قرار دارند. "حمیدرضا ره" انجام با 7 گل زده از تیم شهروند در صدر گلزنان لیگ برتر قرار دارد.
شاگردان رضا لک قصد دارند در حضور تماشاگران خود 3 امتیاز بازی را به دست بیاورند؛ اما در آن سمت هایپری ها حریف دست و پا بسته ای نیستند و قطعا برای پیروزی پا به میدان می گذارند و می خواهند دو هفته ناکامی خود را با پیروزی برابر شهروند جبران کنند.
وحید سلیمانی به کمک مسعود شفیعی، پیام سهراب و محمد تیموری قضاوت این بازی را بر عهده دارد.
برنامه سایر مسابقات/ پنج شنبه 17 مرداد ساعت 18:
فرش آرا مشهد-آذرخش بندرعباس
اهورا بهبهان-ارژن شیراز
سن ایچ ساوه-سوهان محمد سیما قم
ستارگان ورامین-مقاومت البرز
همچنین دیدار تیم های مس سونگون و ملی حفاری اهواز به دلیل حضور مس سونگون در جام باشگاه های آسیا لغو و زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.