مسعود تابش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باشگاه سپاهان برای برگزاری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان، اقدام های خوبی انجام داده است.

وی اضافه کرد: فدراسیون چهار اقدام خاص برای برگزاری مسابقات در ورزشگاه ها اعلام کرده که در دست اقدام است.

وی این موارد را شامل  شماره دار کردن صندلی ها، الکترونیکی کردن گیت های ورود و خروج هواداران، نصب دوربین مدار بسته در ورزشگاه  و فروش اینترنتی بلیت بازی ها عنوان کرد و گفت: در ورزشگاه نقش جهان برخی از این موارد انجام شده که می تواند کمک زیادی به امنیت بازی ها برای تماشاگران کند.

تابش تصریح کرد: باشگاه سپاهان در همه این موارد اقداماتی انجام داده یا در شُرف انجام است که امیدواریم تا شروع مسابقات لیگ برتر انجام شود تا کیفیت بازی ها بالا برود.

وی با اشاره به آمادگی کامل تیم فوتبال سپاهان برای شروع بازی های لیگ برتر گفت: سپاهان همه بازی های تدارکاتی خود را انجام داده و با برگزاری تمرینات پرفشار، اردوهای پیش فصل خود را نیز گذرانده و آماده برگزاری مسابقات در لیگ برتر است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در عین حال با اشاره فواید و معایب تاخیر شروع لیگ برتر گفت: تاخیر در حد یکی دو هفته در لیگ برتر مشکلی ایجاد نخواهد کرد ولی اگر این تاخیر خیلی طولانی شود بطور طبیعی تیم ها که دارای برنامه مدون هستند و به موقع تمریناتشان را شروع کرده اند، مشکلاتی پیدا می کنند.

وی گفت: البته اگر ورزشگاه ها شرایط بهتری برای برگزاری مسابقات پیدا کنند، ارزش این تاخیر را دارد تا هواداران بتواند یک بازی را در شرایط بهتر تماشا کنند.

به گزارش ایرنا، در شرایطی که تیم‌های لیگ برتر دوران پایانی آماده‌سازی خود را پشت سر می گذارند هنوز تاریخ آغاز این مسابقات مشخص نیست و به نوعی تیم‌ها در بلاتکلیفی بسر می‌برند.

سازمان لیگ فوتبال روز گذشته اعلام کرد که نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ۱۵ مرداد قرعه کشی می شود.

حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ اظهار داشت: مراسم قرعه کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر روز سه شنبه ۱۵ مرداد ۹۸ در شهر مشهد برگزار می شود.

وی گفت: شروع مسابقات لیگ به ایجاد الزامات ایمنی و امنیتی در ورزشگاه ها، شماره دار شدن صندلی ها، فروش الکترونیکی بلیت مسابقات، نصب گیت ها و دوربین مداربسته در ورزشگاه ها بستگی دارد.

۸۱۱۴/۶۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.