به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان، رضا صالحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صداو سیما پس از گذشت ۱۳ سال تصمیم به تغییراتی در برنامه زنده رود را گرفت.

وی با بیان اینکه تغییر ذائقه مخاطب سخت و طراحی برنامه جدید سخت تر است، افزود: ایجاد رویکرد جدید در این برنامه در تقابل با جاذبه یک برنامه سلبریتی محور ما را به چالش جدی کشاند.

کارگردان برنامه زنده رود با بیان اینکه طراحی برنامه جدید  زنده رود حدود سه ماه طول کشید، ابراز داشت: ما در این زمینه جلسات مختلفی با اهالی فن برگزار کردیم و به این نتیجه رسیدیم که شکل و شمایل برنامه باید عوض شود.

وی با بیان اینکه در ایران چندین برنامه سلبریتی محور داریم که یا در حال تکرار هستند و یا تعطیل شده اند، ابراز داشت: سعی کردیم با این تغییرات مخاطبان جدیدی را جذب کنیم اما به طور کلی از دیدگاه ما حداقل ۴۰ برنامه زمان لازم است تا برنامه جدید شناخته شود همانگونه که برنامه هایی مانند خندوانه دو فصل طول کشید تا به شکل کامل پذیرفته شود.

نگاه به فرهنگ عامیانه اصفهان

در ادامه کارگردان برنامه زنده رود با بیان اینکه در برنامه جدید تلاش ما این بود که نگاه جدیدی رقم بخورد و با نگاه به فرهنگ عامیانه اصفهان صرفا برنامه ای برای وقت گذرانی نباشد، تاکید کرد: پرداخت به حافظه تاریخی مردم اصفهان مدام در حال کنکاش و مطالعه در این خصوص هستیم که اسم برنامه علاوه بر سرگرمی، ژرفا و عمق قابل قبول را در یان مخاطبان القا کند.

حبیب نریمانی با اشاره به اینکه با آیتم «کوچه باغ» فرهنگ ناملموس و ملموس را در برنامه مطرح می کنیم، تاکید کرد: عنصر اصلی برنامه‌های گفتگو محور صحبت با یک نفر است که این حالت را کلا تغییر دادیم و برای هنرمندان چالشهایی  در ارتباط با مخاطبان ترتیب دادیم که به طور کلی ۲۵ چالش در این برنامه طراحی شده است.

وی با بیان اینکه هنرمندی که به اصفهان می آید باید با مردم در ارتباط باشد،‌ گفت: دوره ارتباط یک سویه با سلبریتی تمام شده است و ما درصد ایجاد ارتباطی دوسویه هستیم.

۸۵ درصد بازدید و رضایت مندی در فصل جدید برنامه زنده رود

کارگردان برنامه زنده رود با بیان اینکه بر اساس نظرسنجی واحد پژوهش سازمان فصل جدید برنامه «زنده رود» بیش از ۸۵ درصد بازدید و رضایت مندی داشته است، بیان داشت: می توان زنده رود اولین برنامه گفت و گو محور با سلبریتی ها بود که بعدها در پایتخت و غیره تقلید شد و امیدواریم این برنامه همچنان الگویی برای کشور باشد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1228050
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.