احمدی جمشیدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰ روز دوشنبه ۱۴ مرداد در شهر ابوظبی امارات به مصاف الاتحاد عربستان می‌رود.

وی اظهار داشت: این تیم امروز با همه بازیکنان خود غیر از میلاد فخرالدینی به دلیل محرومیت و محمدرضا خلعتبری و نیما طاهری بدلیل مصدومیت، به این کشور سفر کردند و عصر امروز وارد امارات شدند.

جمشیدی با اشاره به رای کنفدراسیون فوتبال آسیا در باره بازیکنان دو تابعیتی الاتحاد مقابل ذوب آهن گفت: طبق قانون AFC هر بازیکنی که تغییر تابعیت می‌دهد باید حداقل پنج سال در این کشور زندگی کرده باشد تا به عنوان سهمیه بازیکن داخلی در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند.

وی افزود: در این راستا کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب با حضور دو بازیکن دو تابعیتی الاتحاد برای دیدار با ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن افزود: این اقدام به نفع تیم عربستانی است ولی ما به عنوان تیم ذوب آهن از کیان فوتبال ایران در آسیا دفاع خواهیم کرد و سربلند بیرون خواهیم آمد.

جمشیدی با بیان اینکه بازیکنان ذوب آهن پس از دیدار با الاتحاد و کسب نتیجه دلخواه بلافاصله به اصفهان برمی‌گردند تا برای دیدار برگشت مقابل الاتحاد آماده شوند، گفت: بازیکنان  ذوب آهن امشب تمرین سبکی را انجام خواهند داد  و فردا نیز در ورزشگاه "زعبیل" برای دیدار با الاتحاد تمرین خواهند کرد.

دیدار تیم های الاتحاد عربستان و ذوب آهن ایران از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ روز دوشنبه ۱۴ مرداد ساعت ۲۰ در ورزشگاه زعبیل شهر ابوظبی برگزار می شود.

 با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، داورانی از کشور چین این بازی را قضاوت خواهند کرد.

نشست خبری کادر فنی دو تیم روز یکشنبه ۱۳ مرداد از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

علیرضا منصوریان سرمربی و قاسم حدادی‌فر کاپیتان تیم ذوب‌آهن در این نشست خبری پاسخگوی خبرنگاران خواهند بود.

دیدار برگشت این دو تیم نیز در تاریخ ۲۱ مرداد در در ورزشگاه العربی دوحه برگزار خواهد شد.

سبزپوشان ذوب آهن نیز پس از استقلال و پاس که به ترتیب دو و یکبار قهرمان باشگاه‌های آسیا شدند به همراه همشهری خود سپاهان، چهارمین تیم ایرانی است که به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۰ میلادی راه یافته است.

این تیم در ۲۲ آبان ۱۳۸۹ و در تک بازی فینال در ورزشگاه ملی المپیک توکیو واقع در کشور ژاپن به مصاف تیم "سئونگنام ایلهوا چونما" رفت و در این دیدار با نتیجهٔ ۱–۳ مقابل نمایندهٔ کره جنوبی شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۰ رضایت داد.

۸۱۱۴/۶۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.