به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان، خبرنگاران اصفهانی در آستانه روز خبرنگار طی سفری نیم روزی و درون شهری از پایانه های مختلف شهر اصفهان از جمله کاوه، جی و صفه بازدید کردند و از نزدیک در جریان نوع فعالیتهای آنها قرار گرفتند.

احداث ترمینال جدید با نام اندیشه در غرب شهر اصفهان

پس از این بازدید مدیرعامل سازمان پایانه های شهر اصفهان در جمع خبرنگاران  از احداث ترمینال جدید با نام اندیشه در غرب شهر اصفهان خبر داد و اظهار داشت:  این ترمینال  به وسعت ۶۵ هزارمترمربع در غرب اصفهان و مقابل زندان احداث می شود که ۱۴ هزارمترمربع از آن در اختیار اتوبوسرانی قرار می گیرد و با  رفع مباحث مالکیتی، این پروژه احتمالا در سال آاینده به بهره برداری می رسد.

عباس محبوبی ادامه داد: پایانه اندیشه فضای فروشگاهی و تفریحی خواهند داشت و پایانه زاینده رود نیز پس از راه‌اندازی پایانه اندیشه به این مکان منتقل خواهد شد.

احداث پایانه در مجاورت سیتی سنتر و مراکز تفریحی شهر اصفهان

وی با بیان اینکه چشم انداز سازمان برای آینده، ایجاد فضایی مناسب، خلاق، سبزوپویا با توجه به هنر ایرانی اسلامی در پایانه ها است، گفت: احداث پایانه در مجاورت سیتی سنتر و مراکز تفریحی شهر، طرح توسعه فضای سبز و گلخانه نیمه صنعتی پایانه ها، بخشی از طرح های سازمان پایانه ها در آینده است.

مدیرعامل سازمان پایانه های شهر اصفهان  بودجه سال ۹۸ سازمان را  ۲۱ میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان اعلام کرد و گفت: رسالت سازمان پایانه‌ها نگهداری، بهسازی، نوسازی و گسترش پایانه‌ها با استفاده از توانمندی نیروهای داخلی در بخش‌های خصوصی و دولتی است.

مدیرعامل سازمان پایانه های شهر اصفهان با بیان اینکه در مجموع ۴۷ شرکت مسافربری در ۵ پایانه شهر اصفهان مستقر هستند، ابراز داشت: در سال ۹۷ بالغ بر ۱۳ میلیون مسافر در پایانه‌های شهر اصفهان جابجا کردیم و ۵ درصد عوارض دریافتی از مسافران برابر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان شد.

وی با بیان اینکه پایانه‌های صفه و کاوه در راستای کمک به تسهیل سفر همشهریان به خط مترو متصل شده اند، بیان داشت: پایانه کاوه جزو بهترین پایانه‌های کشور است و از لحاظ امنیت نیز در وضعیت خوبی قرار دارد وهزینه نگهداری  آن برای یک سال دو میلیارد تومان است.

برگزاری مناقصه ایجاد پمپ گازوئیل در  ترمینال صفه

محبوبی با بیان اینکه  پایانه کاوه از سالهای گذشته به پمپ گازوئیل مجهز بوده است ، بیان داشت: برای ایجاد پمپ گازوئیل در  ترمینال صفه نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم و مناقصه آن تا هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: در سالهای گذشته در پایانه‌های کاوه و صفه اورژانس اجتماعی را فعال کرده و در اختیار بهزیستی قرار دادیم که این مجموعه به افراد فراری که به پایانه ها مراجعه می‌کنند مشاوره  ارائه می‌دهد.

46
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1227001
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.