شهردار اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود مهمانانی از 40 کشور جهان در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان حضور پیدا کنند که این حضور می‌تواند منشأ تحول برای اصفهان باشد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، قدرت‌الله نوروزی اظهار داشت: ما قبلا به مناطق سر می‌زدیم و ملاقات‌هایی با شهروندان داشتیم که این اقدام می‌تواند موجب باز کردن گره از مشکلات عمومی شود.

وی با اشاره به اینکه به روز برگزاری جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان نزدیک می‌شویم و در همین راستا در روزهای اخیر در میدان نقش جهان از پوستر این جشنواره با حضور تعدادی از کودکان رونمایی شد، گفت: برگزاری این جشنواره منشأ اثر بسیار خوبی برای اصفهان در ابعادی مختلف هنری، سینمایی و ساخت فیلم است و موجب شکوفایی جوانان شهر می‌شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه این جشنواره بین‌المللی و پلی بین همه کودکان است که با این برنامه‌ها کودک مودت و دوستی را تمرین می‌کنند، ادامه داد: 28 مرداد ماه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان رسما افتتاح می‌شود و تا چهارم شهریور هم ادامه دارد. از این به بعد جشنواره به صورت دائمی در اصفهان برگزار می‌شود و باید برنامه‌های مرتبط با جشنواره در طول سال تداوم داشته باشند.

نوروزی افزود: مهمانانی از 40 کشور جهان در این جشنواره حضور پیدا خواهند کرد که می‌توان منشأ تحول برای اصفهان باشد. همچنین این جشنواره می‌تواند روی رونق تولید شادابی و فضاسازی شهری هم موثر باشد. هفته گذشته با حضور علیرضا تابش دبیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان.

نوروزی شهردار اصفهان و تنی چند از اهالی تئاتر گنبدهای فیروزه‌ای از پوستر این دوره از جشنواره رونمایی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.