تیم های فوتبال ذوب‌آهن ایران و الاتحاد عربستان  از ساعت 20 روز دوشنبه در امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 
به گزارش خبرگزاری ایسنا-منطقه اصفهان، ذوبی‌ها که به عنوان تنها نماینده ایران در این مرحله حضور دارند، با شرایط سخت و امکانات کمتری به مصاف حریف تا دندان مسلح خود خواهند رفت.
 شرایطی که سعید آذری و علیرضا منصوریان برای بهبود آن تمام تلاش خود را کردند. آذری تمام تلاش خود را برای بازگشت سه بازیکن سرباز و موثرتیمش از تبریز کرد تا برای این بازی آن‌ها را در کنار تیم داشته باشد. همچنین با نظر کادرفنی کریستانوس آفریقایی  مهاجم سابق مورسیا، هامبورگ و لاس پالماس اسپانیا به این تیم پیوست تا خط حمله سبزپوشان با رفتن اوساگونا به خوبی تقویت شود.
ذوبی‌ها تمرینات خود را به موقع آغاز کردند و در این راه دیدارهای تدارکاتی نیز با تیم‌های حاضر در لیگ‌برتر انجام دادند تا در شرایط مسابقه قرار گرفته باشند. 
منصوریان نیز که در میانه لیگ گذشته هدایت سبزپوشان را بر عهده گرفت، از معدود مربیان امسال است که ثبات داشته و در تیم سال گذشته به کار خود ادامه می‌دهد. او اکنون به شناخت بهتری از بازیکنانش دست پیدا کرده است و می‌تواند ترکیب مناسب‌تری از بازیکنان قدیم و جدید را به میدان بفرستد.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به مربی های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و از علیرضا منصوریان تمجید کرد. در این گزارش آمده است:
* علیرضا منصوریان
تنها مربی بومی در غرب آسیا که توانست تیمش را به این مرحله از رقابت ها برساند. منصوریان موفق شد برای دومین بار پیاپی این تیم اصفهانی را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا برساند. او یک سال بعد از اتمام کارش در استقلال، در نوامبر ۲۰۱۸ هدایت ذوب آهن را بر عهده گرفت. او یکی از افرادی بود که در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه در تیم ملی ایران عضو بود. این مربی ۴۷ ساله در سال ۲۰۰۹ کار مربیگری خود را در پاس همدان آغاز کرد و در ادامه ۳ سال در تیم زیر ۲۳ ساله های ایران به عنوان مربی فعالیت کرد. او اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا موفق شد نفت تهران را به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برساند ولی برابر الاهلی امارات تن به شکست داد.
اما رقیب گاندوی اصفهانی در شرایط متفاوتی در حال تمرین و آماده‌سازی برای این نبرد است. آن‌ها ابتدا یک اردوی دو هفته‌ای در انگلیس  برپا کردند و در دیداری دوستانه در اردوی انگلیس به مصاف لیدز رفتند که توانستند با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسند. اکنون نیز با نظر سرمربی این تیم بجای تمرین در کشور خود به امارات رفته‌اند تا در محل برگزاری این دیدار تمرینات خود را سپری کنند و دیداری دوستانه نیز با تیم الوحده داشته باشند. این نکته به این لحاظ حائز اهمیت است که حریف ذوب‌آهن اکنون در شرایط جوی مسابقه در حال آماده سازی است و برای منصوریان این نکته می‌تواند خبری ناراحت کننده باشد.
آن‌ها چهار بازیکن خارجی خود را نیز برای این دیدار معرفی کرده‌اند که کارلوس ویلانوا (شیلی)، لوئیس خیمنز(شیلی)، رومارینیو(برزیل) و ایمیلیانو(برزیل) این تیم عربستانی را در دیدار برابر ذوب آهن همراهی خواهند کرد
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.