سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان گفت: امیدواریم بازیکنانی که جذب کرده ایم، نقطه نظرات ما را در زمین اجرا کنند و نتایج در این فصل به نفع ما رقم بخورد.
محسن طاهری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص شرایط کنونی و تمرینات تیمش اظهار کرد: تیم ما از خرداد ماه شروع کرده است و تمرینات مستمری داشتیم. چند نفر از بازیکنان فصل گذشته از ما جدا شدند اما جایگزین های خوبی گرفته ایم و امیدواریم در مسابقات پیش رو نتایج خوبی کسب کنیم.
وی در رابطه با نحوه برگزاری لیگ هندبال امسال افزود: از این نظر که تیم ها در دو گروه قرار گرفته اند و تعداد بازی ها کمتر شده، خوب است اما یک مشکل وجود دارد. امتیاز تیم هایی که حذف می شوند برای دور بعد محاسبه نمی شود.
طاهری ادامه داد: مثلا تیم صدر گروه به تیمی که حذف شده است، باخته است و وقتی از گروه خارج می شود، امتیاز را نیز با خود می برد. این شرایط خوبی نیست و برای همه تیم ها شرایط این گونه است. فکر می کنم باید همه امتیازات محسوب شود.
وی خاطرنشان کرد: رقیبان خوبی مانند مس کرمان و دهدشت در گروه داریم. سال گذشته نیز دهدشت سوم شده است و مس در رده پنجم قرار گرفت. تیم هایی مانند آلومینیوم در گروه ناشناخته هستند و به آن صورت اشرافی روی آن ها نداریم. امیدوارم آنها نیز تیم های خوبی باشند و سطح لیگ را بالا ببرند.
طاهری افزود: تلاش خود را می کنیم که از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم و قطعا برای این کار زحمات زیادی کشیده ایم و امیدواریم بازیکنانی که جذب کرده ایم، نقطه نظرات ما را در زمین اجرا کنند و نتایج به نفع ما رقم بخورد.
سرمربی تیم هندبال باشگاه سپاهان در خصوص حمایت های باشگاه از این تیم اظهار کرد: از باشگاهی مانند سپاهان تشکر می کنیم که این گونه هزینه می کند اما مبالغ قراردادی رشته های دیگر این باشگاه در مقایسه با فوتبال کم است. درخواست دارم که این عدد و رقم ها به هم نزدیک شود تا بازیکنان با آسوده خاطری راه را ادامه دهند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.