سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان، گفت: احزابی که در شهرستان‌های استان، نماینده در شورای هماهنگی دارند در حال بررسی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس هستند.

حیدرعلی حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، اظهار کرد: در خصوص انتخابات مجلس صحبت‌های زیادی در شورای هماهنگی شده است و قدم اولی که برداشته شده این است که احزابی که در شهرستان‌های استان هستند و نماینده در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات دارند با تشکیل جلساتی سعی می‌کنند مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات جلب کنند، البته برخی افراد به عنوان کاندیدای اولیه مطرح شده‌اند که بیشتر به صورت افواهی بوده است.

وی افزود: به هر حال آنچه که تاکنون در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان انجام شده، این است که شرایطی برای ایجاد انگیزه و مشارکت پذیری بیشتر مردم، فعلاً فراهم شود و این امر در دستور کار کمیته‌ها بوده است و در حال حاضر اقدام خاص عملیاتی غیر از این کار، انجام نشده است.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان، گفت: در اکثر شهرستان‌های استان، شورای هماهنگی نماینده دارد. در شورا کمیته‌ای به نام کمیته شهرستان‌ها داریم که این کمیته همیشه فعال بوده است و اعضای شورای هماهنگی با این کمیته جلسه می‌گذارد و این روش ادامه دارد. جلساتی در شهرستان‌ها برگزار شده است و راهکارهای حضور مردم در انتخابات بررسی می‌شود.

کد خبرنگار: 13040


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.