فرماندار کاشان گفت: رونق صنعت گردشگری از سیاست‌های محوری دولت است که علاوه بر ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، توسعه دیپلماسی عمومی را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار ایسنا – منطقه اصفهان در کاشان، علی‌اکبر مرتضایی، امروز(چهارشنبه) در نخستین نشست ستاد توسعه گردشگری این شهرستان، اظهار کرد: باید زیرساخت‌های لازم برای کسب رضایت حداکثری گردشگران، در چارچوب قانون و ارزش‌های حاکم بر جامعه توسط دستگاه‌های اجرایی و مشارکت بخش خصوصی فراهم شود. رونق صنعت گردشگری از سیاست‌های محوری دولت است که علاوه بر ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، توسعه دیپلماسی عمومی را به همراه دارد.

وی با اشاره به شعار همیشه حق با گردشگر است در کشورهای پیشرو در صنعت  گردشگری، افزود: قانون نانوشته‌ای بر این حوزه حاکم است از این رو، باید تجربه دیگران را به خدمت گرفت و دانش و زیرساخت‌ها به روز شود تا شاهد رونق در این صنعت باشیم. 

مرتضایی تصریح کرد: گردشگر باید با خاطره و حس مطلوب منطقه را ترک کند و رسیدن به این هدف نیازمند ترویج فرهنگ گردشگری در بین عموم شهروندان است که تولید و ارائه محصول و خدمات با کیفیت مطلوب و قیمت عادلانه در رسیدن به این هدف بسیار مؤثر است.

رییس ستاد توسعه گردشگری کاشان با تأکید بر تهیه تقویم رویدادهای گردشگری منطقه گردشگری کاشان گفت: برنامه مشخص سفر برای گردشگران به ویژه ماندگاری گردشگران خارجی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تأکید کرد: باید برای معرفی منطقه با هدف جذب و افزایش ماندگاری پلان گردشگری منطقه فرهنگی کاشان با محوریت اداره میراث فرهنگی و مشارکت بخش خصوصی بر اساس ایده بومی تهیه و تدوین شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.