سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده بسیج ناحیه امام صادق (ع) اصفهان در حسینه سیدالشهدا (ع) این ناحیه، گفت: بازگشت به ۴۰ سال گذشته انقلاب نشان می دهد نهال انقلاب که در ۲۲ بهمن با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، از همان ابتدا با توطئه های دشمن مواجه بوده و برغم این توطئه ها با موفقیت از این امتحانات سربلند بیرون آمده است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز به چنان ظرفیتی رسیده است که در معرض مواجهه مستقیم با خود کشورهای استکباری و در راس آنها آمریکا پنجه در پنجه شده است.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اظهارداشت: هدایت امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس، ظرفیت جنگ مردمی و نبرد علوی و فاطمی را متبلور ساخت و امروز  به واسطه تحریم ها که با هدایت ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و به برکت حمایت و پشتیبانی همه جانبه مردم ظرفیت و قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی به صورت غیر قابل تصوری توسعه داشته است.
وی اضافه کرد: این قدرت بازدارندگی که به پشتیبانی از نظام و ولایت محقق شده است، به گونه ای است که هر ضربه دشمن چند برابر پاسخ می شود و این اقتدار جز اتصال با خدا و پیروی از ولایت محقق نشده است.
سردار فدا تصریح کرد: ا گر این حلقه اتصال قطع سود، تمام ظرفیتی که در اختیار ماست در راستای از بین بردن ما قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: یکی از ویژگی های شجره طیبه بسیج حرکت در مسیر ولایت است و اگر مشکلاتی در داخل کشور است، به واسطه بی توجهی به بخش اعظمی از تدابیر و منویات رهبر معظم انقلاب است.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اضافه کرد: ظرفیت امروز انقلاب چنان گسترده شده است که حتی برخی افراد شاخص خارج از کشور نیز به این نقش و جایگاه اعتراف دارند.
وی با اشاره به ۴۰ سال توطئه های مختلف استکبار برای مقابله با نظام اسلامی، گفت شجره طیبه بسیج ظرفیت تمام نشدنی نظام اسلامی است برای مقابله با توطئه هایی که روز به روز استکبار برای مقابله با انقلاب تدارک دیده است.
همچنین جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) در این مراسم، گفت: امام خمینی (ره)  توصیه می کردند همواره نگران باشیم که آیا تکلیف خود را ادا کرده ایم و نتیجه کارها را به خدا بسپارید.
سرهنگ پاسدار علی مقوا ساز با بیان اینکه فلسفه وجودی بسیج مقدمه سازی ظهور امام زمان (عج) است، افزود: نسل اول انقلاب رژیم پهلوی که پشتوانه کل جهان و قدرتهای استکباری را به همراه داشت، جنگی که همه دنیا پشت سر دشمن ما بودند را با مقاومت و ایستدگی اداره کرد و وظیفه نسل ما است که این مسیر را با قوت ادامه دهیم.
وی ادامه داد:  امروز نیز آحاد بسیجیان زندگی خود را در راه انقلاب اسلامی وقف کرده اند و با اقتدا به نسل های پیشین در راه انقلاب محکم ایستاده است.
شهرستان اصفهان دارای چهار ناحیه امام علی (ع)، امام حسین (ع)، امام  صادق (ع) و امام رضا (ع) است.
ناحیه امام صادق (ع) مرکز شهر اصفهان را تحت پوشش خود دارد.
سرهنگ علی مقواساز  ۶ سال فرماندهی این ناحیه را به عهده داشت.
وی هم اکنون جانشین سپاه صاحب الزمان عج استان اصفهان است.
در این مراسم از زحمات  سرهنگ علی مقوا ساز فرمانده سابق این ناحیه تجلیل و سرهنگ محمد نصر اصفهانی به عنوان فرمانده این ناحیه معرفی شد.

۶۰۲۶//۷۱۳۴/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.