شهردار اصفهان گفت: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، استارت آپ‌ها و ... از برنامه‌های شهرداری اصفهان با توجه به مصوبات شورای شهر است.

به گزارش ایلنا، قدرت الله نوروزی در هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک روز ملی کارآفرینی و مهارت های فنی و حرفه ای با بیان اینکه با وجود افزایش تعداد فارغ التحصیلان، مهارت کافی در میان آنان وجود نداشته و متاسفانه تعداد زیادی از آن ها آمادگی ورود به بازار کار را ندارند، اظهار کرد: در همه رشته‌های تحصیلی در جامعه نیازمند مهارت آموزی و طی دوران کارورزی هستیم. 

وی لازمه شهر زیست پذیر را وجود نیروهای فعال با توان و تخصص بالا در شهرداری ذکر کرد و افزود: در بخش فضای سبز، زیباسازی، عمران، شهرسازی و ... نیاز داریم همه نیروهای فعال مهارت لازم را داشته باشند تا بتوانیم موفق‌تر عمل کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه اگر مهارت‌ها افزایش یابد شاهد کاهش جمعیت بیکار خواهیم بود، اضافه کرد: شهرداری با اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر در راستای ترویج مهارت‌های فرهنگ شهروندی و ایمنی گام برداشته و به فعالیت خود ادامه می دهد. توانمندسازی باید استراتژی همه مسئولان باشد زیرا در صورت وقوع این اتفاق می توان عملکرد موفق تری داشت.

وی حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، استارت آپ‌ها و ... را از برنامه‌های شهرداری اصفهان با توجه به مصوبات شورای شهر اعلام کرد و افزود: در این زمینه از ظرفیت فرهنگسراها استفاده کردیم و آموزش مهارت در این مراکز به شهروندان همچنان در دستور کار است.

نوروزی، اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در سطح شهر در ایام تابستان را ناشی از ایجاد وحدت و همفکری در اصفهان دانست و ادامه داد: ما همه به دنبال فرهنگ سازی مهارتی هستیم، اگر همه به این باور برسند که مهارت‌های لازم را داشته باشند و این مهارت ها به کار گرفته شود، شهر و کشور بهتری خواهیم داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.