رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از آغاز ساخت راهدارخانه کامو خبر داد و گفت: عملیات بهسازی پایانه بار امیرکبیر اصفهان به اتمام رسید.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، حامد فلاحی با اعلام این خبر، اظهار کرد: پایانه بار امیرکبیر اصفهان یکی از قدیمی ترین پایانه بار استان اصفهان است که به طیف گسترده ای از رانندگان خدمت رسانی می کند.
وی با اشاره به فرسودگی بخشی از تاسیسات این پایانه و لزوم ارتقا خدمات ارائه شده به رانندگان خدوم کشور، گفت: در این راستا عملیات تعویض و استانداردسازی سیستم گاز کشی محوطه، بهسازی سیستم آبرسانی و بهسازی سیستم بهداشتی این مجموعه انجام شد.
رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان همچنین به تلاش اداره کل راهداری استان اصفهان در صرفه جویی در مصرف برق به ویژه در ساعات اوج مصرف اشاره کرد و افزود: در این راستا مدار تغذیه برق سیستم های خنک کننده ساختمان اداری با هدف کاهش مصرف برق در ساعات اوج مصرف جداسازی شد.
وی اضافه کرد: عملیات ساخت ساختمان راهدارخانه های انارک و پشته با هدف ارتقا و افزایش سرعت در ارایه خدمات راهداری بخصوص در فصل زمستان در حال انجام است.
فلاحی همچنین از آغاز عملیات ساخت راهدارخانه کامو خبر داد و گفت: راهدارخانه ها نقش مهمی در خدمت رسانی به مردم ایفا می کنند، بنابراین ساخت و بهسازی آنها برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی اجرای عملیات بهسازی برق ساختمان اداری، محوطه و سوله های کارگاهی ادارات اردستان و خور و بیابانک، رفع نواقص و اتمام و تحویل پروژه ساخت قرارگاه پلیس راه استان، رفع نواقص پلیس راه شاهین شهر، رفع نواقص پلیس راه سگزی و ساخت تابلو ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های کاشان، نجف آباد و راهدارخانه های رحیم آباد، نوغان و ازونبلاغ را از دیگر اقدامات انجام شده این اداره برشمرد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.