حیدر قاسمی روز پنجشنبه در آیین اختتامیه گردهمایی دبیران و اعضای سازمان های مردم نهاد جوانان سراسر کشور در اصفهان افزود: لازمه این امر تقویت خودباوری و روحیه مطالبه گری در ابتدا از سوی خود جوانان است.

وی ادامه داد: ایرادات، مشکلات، کاستی ها و بحران های کشور باید از زبان جوانان بیان و در این راستا باید ارتباط دو سویه تشکل های جوانان با نهادهای عمومی مانند شهرداری ها، شوراهای شهر و روستا و دهیاری ها بیشتر شود.

معاون سیاسی استانداری اصفهان با بیان اینکه غیرسیاسی، غیردولتی و خودجوش بودن از ویژگی های سازمان های مردم نهاد از جمله در بخش جوانان است، خاطرنشان کرد: نوآوری در کنار استفاده از تجربیات نسل های گذشته راهکار مناسبی برای افزایش تاثیرگذاری تشکل هاست.

قاسمی با اشاره به اهمیت ارزیابی سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان، افزود: سنجش و ارزیابی به موقع سبب کاهش اشتباهات و خسارات احتمالی شده و میزان بهره وری عملکردها را بیشتر می کند.

وی  اظهارداشت: بی شک در هزاره سوم میلادی نقش جوانان در تمام کشورها بیشتر شده و این امر در کشور ما نیز باید افزون بر گذشته مورد توجه قرار گیرد و در این ارتباط باید نسل جوان متعهد و متخصص مورد استفاده قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تاکید کرد: توسعه کشور بدون حضور جوانان میسر نیست به ویژه در حوزه هایی مانند فناوری و علوم نوین باید از دانش به روز و ارزشمند جوانان استفاده کرد.

گردهمایی دبیران و اعضای سازمان های مردم نهاد جوانان سراسر کشور با هدف بررسی موانع پیش روی این مجموعه ها با حضور حدود ۲۴۰ عضو مجمع ملی جوانان  به مدت سه روز  در سالن اجتماعات ساختمان بهارستان در اصفهان برگزار شد.

حدود ۲ هزار و ۵۰۰ سازمان های مردم نهاد جوانان در سراسر کشور فعالیت دارد.

۶۰۲۰/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.