معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان، گفت: در کل 27 درصد آموزش های فنی و حرفه ای در اصفهان به اشتغال رسیده‌اند، همچنین بالای 90 درصدِ آموزش برخی کارگاه ها نیز به سمت اشتغال می رود.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، عباس مهدیان پیش از ظهر امروز (سه شنبه) به مناسبت هفته ملی مهارت و روز ملی ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای در جمع خبرنگاران، در خصوص آموزش های این اداره، اظهار کرد: در استان اصفهان 24 میلیون نفر ساعت آموزش اجرا می شود که 8 درصد عملکرد کشوری است.
وی با بیان اینکه نیمی از این آموزش ها در بخش دولتی و نیمی دیگر در آموزشگاه های خصوصی و آزاد ارائه می شوند، افزود: افراد پیش از ورود به دوره های آموزشی از سوی کارشناسان، استعدادیابی می شوند.
معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان ادامه داد: بیشتر کارگاه های اداره کل فنی و حرفه ای مصاحبه ورودی دارند، از سوی دیگر آموزش ها به گروه های مختلف ارائه می شود و برخی مهارت آموختگان با توجه به اینکه بعد از آموزش به دوره سربازی می روند، در پی اشتغال نیستند.
وی یادآور شد: 30 درصد آموزش های فنی و حرفه ای برای شاغلان و مربوط به فعالان حوزه صنعت و اصناف است.
مهدیان تاکید کرد: در کل 27 درصد آموزش های فنی و حرفه ای در اصفهان به اشتغال رسیده اند، همچنین بالای 90 درصدِ آموزش برخی کارگاه ها نیز به سمت اشتغال می رود.
کدخبرنگار: 13036 

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.