مدیرعامل باشگاه هایپر شاهین شهر گفت: حضور بانوان در سالن تختی شاهین شهر قابل تفکیک است. از آنجایی که بازی با سن‌ایچ مقداری حساس بود، هیئت مدیره تصمیم به  نفروختن بلیت  برای این بازی گرفت.
محمد حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، در خصوص بلیت فروشی مسابقات فوتسال تیم هایپر در ورزشگاه تختی شاهین شهر، اظهار کرد: بازی نخست تماشاگران حضور نسبتاً خوبی داشتند و ما نیز بلیت فروشی داشتیم. از آنجایی که در بازی با سن ایچ مقداری حساسیت بازی‌ بیشتر شده بود و سن ایچ صدرنشین لیگ بود، تصمیم هیئت مدیره بر این شد که برای این بازی بلیت فروشی نداشته باشیم.
وی ادامه داد: برای ادامه فصل نیزفروش بلیت به شرایط بستگی دارد. ما انتظار بیشتری از هواداران شهر خود برای حمایت بیشتر داریم. امیدوارم که بحث بانوان را نیز حل کنیم. دوستان در اداره ورزش و جوانان شهرستان، فرمانداری و شورای تأمین پیگیر این قضیه هستند. باشگاه هایپر شاهین شهر به دنبال این است که ورود بانوان حل شود.
مدیرعامل باشگاه هایپر افزود: حضور بانوان در ورزشگاه تختی قابل تفکیک است. سال گذشته با حضور بانوان مشکلات فحاشی نداشتیم، حضور بانوان تاثیرات مثبتی دارد و موجب می‌شود تماشاگران یکسری مسائل را رعایت کنند. از طرفی حضور بانوان باعث انگیزه در بازیکنان می‌شود. سال گذشته همسر یا مادر بازیکن در سالن حاضر می‌شدند و این تأثیر مستقیم بر روی عملکرد مثبت آن‌ها داشت.
حسن زاده در ارتباط با تماشاگران بازی با سن ایچ ادامه داد: از تماشاگرانی که آمدند بسیار تشکر می‌کنیم. لحظاتی از بازی خیلی خوب تیم را حمایت کردند و تاثیرگذار بودند.
وی در خصوص سازماندهی تماشاگران، خاطرنشان کرد: به صورت شفاهی با باشگاه سپاهان در این زمینه صحبت کرده‌ایم که لیدرهای سپاهان به ما کمک کنند. تیم ما سابقه زیادی ندارد و تجربه برخی مسائل را نیز ندارد. قرار شده همکاری دوجانبه با سپاهان داشته باشیم.
حسن زاده در رابطه با جلسه با رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، گفت: از ایشان گله مند بودیم که حداقل یکی از بازی‌های ما را می‌آمدند که با توجه به مشغله‌های زیادی که دارند در این مسئله حق داشتند.   وی افزود: بحث بعدی با محمد سلطان حسینی در خصوص انتقال امتیاز تیم هایپر بود که این موضوع، شایعه بود و اگر قرار شود روزی امتیاز تیم هایپر واگذار شود، در داخل استان باقی خواهد ماند.

حسن زاده در ارتباط با تیم‌های پایه باشگاه ادامه داد: تیم (ب) ما در مسابقات زیرگروه کشوری شرکت دارد. تیم امید نیز سال گذشته نتیجه نسبتاً خوبی گرفت. برنامه باشگاه درحال حاضر تیم امید است و به دنبال تشکیل یک تیم امید خوب هستیم. از آنجایی که بهره برداری ورزشگاه تختی به صورت طولانی مدت در اختیار ما است، آکادمی‌های فوتسال خود را داریم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.