امام جمعه موقت نجف آباد گفت: افرادی که با حرف‌ ها، تحلیل‌ها و رفتارشان می‌خواهند مردم را ناامید کنند آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در نجف آباد، حجت الاسلام حیدر ایوبی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته نجف آباد به سالگرد برپایی نخستین نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: توصیه و دعوت به تقوا رکن اصلی نماز جمعه است. مصادیق، نمونه‌ها و نمادهای تقوا در جامعه، باید برای مردم تبیین شود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای راهبردی دشمن این است که مردم ما را از نظام اسلامی و تداوم انقلاب ناامید کند و در دنیا وانمود کند که نظام دینی که بر پایه قرآن، وحی و تشیع است، ناکارآمد است. در حالیکه تشیع پرچمدار مبارزه با ظلم و فساد است.
امام جمعه موقت نجف آباد افزود: دشمنان با تمام امکانات و با استفاده از رسانه های خود سعی دارند که مردم را مایوس و ناامید کنند. در این بین افرادی هستند که خواسته یا ناخواسته با حرف ها، تحلیل ها و رفتار خود موجی از ناامیدی را به وجود می آورند. اینها آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.
حجت الاسلام ایوبی ادامه داد: انقلاب اسلامی با وجود تمام تهدیدها، فشارها و توطئه ها پابرجا بوده و انشاءالله پا برجا خواهد ماند. 
وی با اشاره به توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلیسی ها در تنگه جبل الطارق، اظهار کرد: انگلیس در این مورد مرتکب اشتباه بزرگی شد و می بینیم که حالا به وحشت افتاده است. مقام معظم رهبری هم در واکنشی مقتدرانه گفت این اقدام آنها حتما جبران می شود.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.